| WayhaughtK a întrebat:

Sunt sofer incepator.
Si vreau sa imi achizitinez prima masina. Personal mie imi place marca Opel. In plus am auzit si am citit ca este masina buna.
Am in "lista de cumparaturi " un Astra H.
Si daca mai astept si mai strang cativa banuti, poate Astra J.
Dar "imi face cu ochiul" si Insignia. Totusi as prefera Insignia pentru spatiu si arata mai bine.
Avand in vedere ca sunt incepator insignia este un sedan, imi va fi mai greu de parcat.
Deci ce imi recomandati? Astra H, J sau Insignia?
Care merita mai mult?
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| fis a răspuns:

De ce sa te feresti sa iti iei una lunga? Numai prin provocari poti invata, daca te rezumi la faptul ca tie frica sa nu o lovesti, nu o sa inveti niciodata soferie, ia-ti ce crezi tu ca iti place si ca este si fiabila pentru nevoile tale. Totusi eu ti-as recomanda sa nu iti iei masina atat de noua, pentru ca piesele o sa fie destul de scumpe, ia-ti ceva mai vechi, 2000-2005, masinile se strica tot timpul. Dar daca crezi ca ai destule resurse sa o repari indiferent ce s-ar strica, atunci nu ii lasa pe altii sa iti influenteze decizia, ia-ti ce iti place, e masina ta nu a lor! Doar fi atent la drum ca se intampla multe. Drumuri bune si km multi fara evenimente.

3 răspunsuri:
| HLucian a răspuns:

Salut. Sfatul meu este sa elimini Insignia de pe lista...la fel cum ai spus si tu, esti incepator. Dintre Astra H si Astra J..personal as merge pe Astra J deoarece am 3 rude care au masina asta..toti sunt multumiti si cred ca am sa continui traditia si eu tot cu un J. Daca te-am ajutat... funda!

| Cezar_Ciobanu_1967 a răspuns:

De ce nu vrei tu, să-ți achiziționezi un mini-one, pentru că ar fi perfectă pentru tine ca începător! O mașină pe care ți-o recomand cu toată încrederea!

| Florinelx a răspuns: