| Țoglă a întrebat:

Vopsitorie. Cât ar costa estimativ îndreptarea a 15cm la un element și apoi vopsirea lui?(aripă spate).

Răspuns Câştigător
| Simpatic a răspuns:

La orice vopsitorie pretul va fi altul, deoarece unele vopsitorii au cabina de vopsit profi altele nu au, unii au un pret altii altul.
Luand in calcul ca mergi si vopsesti la un service autorizat care este dotat cu absolut tot ce trebuie acest retus cu vopseaua lor si manopera poate costa intre 200-350 de lei in opinia mea, la particulari prin garaje poate costa 100-150 de lei, dar nu ai o garantie, adica poate fac si acestia treaba buna dar exista alte riscuri, nu are rost sa le dezbat aici.
De ce la o vopsitorie profesionala si de ce retus? pentru ca ai cabina incalzita care este necesara pe aceasta vreme si 2 la mana nu are rost pentru retus sa faci toata aripa, cu toate acestea este scump si un retus in anumite conditii e mai dificil decat a se vopsi piesa intreaga, pentru ca trebuie sa scoti exact culoarea adica nu jumatate o culoare si jumatate alta nuanta deci e mai usor de vopsit un element in intregime, de acea banuiesc ca si pretul este maricel la aceste retusuri.
Eu am zis ca preturi informative, trebuie sa cauti un un service, un vopsitor etc, mergi alergi, cauti, ceri opinii, mai si te uiti si la ce lucrari au mai facut sau au in desfasurare asta ca sa stii daca alegi un profesionist sau din contra unul care dupa lucrarea facuta de el vospeaua se scurge sau prezinta gazare.
Nu-s vopsitor apropo, ce mai stiu si eu din cele intampinate cu cateo masina.

3 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

I-am mai spus unuia: repetă intrebarea in prezența mecanicului care VEDE mașina

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Vopsirea unui element intr-un service autorizat e intre 500 si 700 de lei, insa indreptarea nu poate fi estimata doar din vorbe, pentru ca una e sa fie necesare 30 de ore de manopera, alta e sa fie atat de simpla indoitura, incat sa fie +10 minute in manopera de pregatire pentru vopsit.
Plus ca una e sa mergi la niste tinichigii care indreapta tabla fara nici un punct de chit in final (Dandu Auto Stil, de exemplu), alta e sa mergi intr-un service traditional cu 3 ciocane si un spotter, alta e sa dai de un carpaci care tranteste o lopata de chit, o scoate la gata a doua zi, dar intr-un an se vede lutul crapat sub vopsea.

| Simpatic a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Cel mai bun raspunswinking
omul se pricepe!