Buna dimineata. Unele firme au inceput sa nu mai ofere numere de telefon nici macar pentru suport clienti, inclusiv eMag. Daca vrei sa dai ceva inapoi, trebuie sa verifici politica de retur a companiei respective. In cazul Orsay, se gaseste aici: https://www.orsay.ro/returnarea-bunurilor. Daca firma de curierat cere in mod obligatoriu un numar de telefon al destinatarului, ai posibilitatea de a cere aceasta informatie direct de la Orsay. Ii poti contacta la numarul de telefon 0373 808 634 de luni pana vineri in intervalul orar 10-18, sau pe adresa de email info@orsay.ro. Succes!
Este adevărat că, în prezent, multe companii nu mai oferă servicii de asistență telefonică pentru clienți. Nici eMag nu face excepție, însă, în calitate de distribuitor, se ocupă de procesul de retur, astfel că lipsa unui număr de telefon nu reprezintă neapărat o problemă pentru clienți.
Am trimis deja o reclamație în care am solicitat fie un număr de contact, fie preluarea coletului meu. Dacă nu primesc un răspuns într-un termen rezonabil, voi apela call center-ul menționat de dumneavoastră și care este disponibil și pe site-ul lor.
Vă mulțumesc că v-ați făcut timp să îmi răspundeți.
In regula, cu placere. Sper sa reusiti sa rezolvati usor returul.