| TheDarkDragon a întrebat:

Buna, am si eu o intrebare pentru cei care au lucrat sau inca lucreaza ca agenti in servicii cu clienti in call center, deci pe apeluri sau pe chat support. Eu lucrez intr-un call center si sincer simt ca o iau razna si am oportunitatea sa incep sa lucrez la alta companie pe chat support, dar nu stiu cu ce se mananca si as fi curios de niste opinii. Credeti ca e mai ok sa lucrezi pe chat decat sa preiei apeluri?

5 răspunsuri:
| Depoka a răspuns:

Îmi poti spune, te rog, de ce o iei razna? Nu de alta, dar și eu vreau sa ma angajez pe call center si vreau sa stiu daca merită. laughing

| bustamante a răspuns (pentru Depoka):

Merită, doar așa faci rost de rețetă pentru xanax, xeroxat, romparchin, rivotril. Încercați.

| Frank51 a răspuns:

Pe chat și mail este mult mai lejer pentru că vorbești prin text, mesajele nu lasă loc de multe variabile, nu cred că te stresezi la fel de mult.

| TheDarkDragon explică (pentru Depoka):

Pai depinde si de ce tip de persoana esti, si ce vrei de la locul de munca. Unde lucrez eu (nu voi da nume si detalii) salariul este chiar decent pentru un entry level job, iar cu tot cu bonusuri poti face bani frumusei (salariul depinde de limba, daca te angajezi pe limbi straine, chiar si pe engleza, automat salariul va fi mai bun, pe romana nu stiu daca vei gasi un post cu salariu prea mare), dar e foarte stresant pe apeluri.
1. E foarte repetitiv. Vei spune si vei auzi exact aceleasi lucruri din nou, si din nou, si din nou de zeci de ori pe zi, in fiecare zi, iar pentru mine asta devine obositor dupa o vreme.
2. Clentii. Sunt doua tipuri de clienti extrem de stresanti. In prmul rand cei nesimtiti care vor tipa la tine si te vor insulta, iar tu nu vei putea face nimic in privinta asta, trebuie sa taci si sa inghiti. Iar in al doilea rand, cei extrem de prosti, cu care vei simtii ca vorbesti cu un perete, sau chiar mai rau.
Sunt si alte motive, dar asta depinde de companie la companie. In concluzie, depinde de tine, dar pentru mine, jobul asta e descris cel mai bine ca fiind depresiv si stresant in acelasi timp, ceea ce nu e o combinatie prea grozava laughing. Dar depinde pe ce proiect lucrezi, depinde cu cati clienti vei vorbi pe zi, si din ce tara sunt clientii.
PS: Pe langa asta conteaza si ce colegi si team leaderi o sa ai. La mine toti sunt oameni de nota 100, nu am nimic de reprosat, dar am auzit ca asta cam e o exceptie de la regula in call center-uri, dar nu stiu daca e adevarat.

| Depoka a răspuns (pentru bustamante):

Mulțumesc laughing)