| mariuscdrz a întrebat:

WFH vs lucrat la birou?
Salut! In prezent lucrez part-time, 4 ore pe zi, la un call-center pentru Orange, in acelasi timp sunt si student. Sunt angajat aici de mai mult timp unde am lucrat ba din birou, ba de acasa(WFH), fiindca aici ai posibilitatea de a lucra si din birou si de acasa. Sincer sa fiu, detest sa lucrez de acasa si as alege oricand lucratul de la birou decat sa stau cateva ore inchis in casa intre 4 pereti. De acasa trebuie sa ai conexiune buna de internet, aplicatiile merg in latenta, te scoate tot timpul din programul de munca datorita unor erori sau de la net, clientii ma aud foarte prost, de multe ori trebuie sa urlu la clienti sa ma auda, eu stau acasa la parinti si chiar daca am camera mea, cand lucrez, avand in vedere ca am vocea groasa, se aude in toata casa ce vorbesc eu cu clientii si nu imi place sa deranjez toata casa cand lucrez. Alta problema ar fi ca efectiv cand lucrez stau 4 ore inchis in camera mea, singur cuc intre 4 pereti, ma simt ca si cum as fi pedepsit. Personal pentru mine lucratul de acasa e groaznic si sincer as prefera sa lucrez doar de la birou, in niciun caz sa mai lucrez de acasa, chit ca pierd mai mult timp pe drumul de acasa la birou si invers, dar prefer mai mult sa stau in birou, sa socializez cu colegii, sa glumim, sa mai spunem una-alta, sa mai povestim diverse lucruri, sa pot vorbi decent cu clientii si sa nu fiu nevoit sa urlu la clienti ca nu ma aud. Voi ce parere aveti despre WFH?

9 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Una excelenta.
Sunt o persoana mega organizata si lucrez de acasa mult inainte de pandemie. Imi fac programul cum vreau, mananc ce vreau cand vreau, ma mai intind 5 minute, stau in trening, ascult ce muzica vreau, vine curierul cand vreau, la sfarsitul programului sunt direct acasa fara sa mai am treaba cu traficul oribil, e cald, vara e racoare cat am nevoie happy

| BIoody a răspuns (pentru suntserios):

Hai ca da laughing))