anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună ziua, fata mea vrea sa dea la Academia de Poliție. Problema este ca are acnee papulo-pustuloasă (pe fată) intr-o forma mai severa. Credeți ca ar avea vreo șansa sa i se dea APT la examinarea medicală?

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Didi9780: Cati ani are fata ta, daca tu esti abia clasa a 12-a?

Uite aici declaratia ta:
în 13 Mai 2020 | Didi9780 a întrebat:
Buna ziua! Sunt elev in clasa a 11 a și mă tot gândesc la ceea vreau sa fac pe viitor

| LastBlackNight a răspuns (pentru Violleta2022):

Vrea sa se faca eleva. Ce stim noi?

| Violleta2022 a răspuns (pentru LastBlackNight):

A disparut! I s-a facut subit rusine, fiindca a fost prinsa cu minciuna, trecandu-si sub anonimat intrebarea.
Macar de ar fi fost cinstita si ne cerea sfat normal, ca o ajutam cu drag.

| Zuzu1991 a răspuns:

De acnee ca motiv de respingere nu am mai auzit, dar, ce stiu eu, la cati vor sa dea la academia aia pot sa puna ce conditii vor

| AdelinaC a răspuns:

Te poti da cu fond de ten, nu e motiv de respingere

| NeedHelp1 a răspuns (pentru Violleta2022):

Ești cam frustrată sincer...
Persoana asta(ce o fi ea, bărbat, femeie, elev etc. chiar nu mă interesează) a întrebat ceva și tu te-ai apucat să-i cauți prin profil ca ultima ciudată înainte să-i răspunzi.

E o întrebare cât se poate de normală. Eu când am văzut-o, m-am gândit să-i răspund, să-i ofer o informație, să o ajut... Nicidecum să-i caut prin profil sa vad ce a întreabat prin trecut rolling on the floor)))))))) cât de frustrat să fii laughing))))

Te-am văzut prin foarte multe întrebări. Am decis să-ți dau totuși un mesaj. Constat că foarte greu te abții să-i răspunzi unei persoane fără să o judeci (după o întrebare), fără să faci o remarcă usturătoare sau fără să-ți dai cu opinia despre persoană de parcă ai cunoaște-o de o viață.
Oamenii care pun întrebări pe site-ul asta vor strict sa le răspunzi la întrebarea pe care o pun, daca nu poți, treci mai departe!