| JustMe10 a întrebat:

Buna ziua! Sunt elev de clasa 12 -a (PROFIL UMAN) si vreau sa ma reorientez catre o facultate de informatica. Partea urata este ca foarte multe facultati de acest tip (daca nu toate) cer nota din bac la informatica iar eu fiind la stiinte sociale dau romana, istorie si logica.

Cunoasteti un loc unde pot intra prin examen, fara ca bacul meu de profil uman sa nu imi bage bete in roate? As fi recunoscator daca as gasi un raspuns! O zi frumoasa!

Răspuns Câştigător
| Nirvanaaa a răspuns:

Cred ca Universitatea din București Facultatea de Matematica și Informatica.
Am văzut ca anul asta dau examen cu pondere de 80% din nota finala și 20% media de BAC. Avand în vedere ca se da proba la Informatica si Matematica eu zic ca accepta si profil uman de bac.
Nu am văzut pe site sa specifice ca doar cei cu bacul pe real pot aplica, deci informează-te despre ea.

5 răspunsuri:
| gabriel2004o a răspuns:

Hmm...la Universitatea din Bacău Vasile Alecsandri
Anul asta s-a întrat pe media de la bac
Dar de acum ca e gata pandemia s-ar putea sa dai admitere
Oricum, nu iti cere bacul la info

| gabriel2004o a răspuns (pentru gabriel2004o):

Pandemia,s-ar*

| ciuperca008 a răspuns:

Salut. Poti sa incerci la ASE la cibernetica. Admiterea este pe dosar si nu prea conteaza daca ai facut filo sau altceva, oricum materiile sunt luate de la 0 in majoritatea cazurilor sau poti recupera usor daca iti iei meditatii sau inveti singur. Acolo au si sectie de engleza la care se da admitere pe limba engleza daca nu reusesti la seria de romana. Mate-info la unibuc nu recomand, deoarece ai admitere pe mate si fizica si politehnica nu ti-o recomand din experienta (fugi de ea).

| Brizbriz a răspuns:

Unde ai citit tu ca iti trebuie bac profil d'alalalt?!?
da-mi si mie ca sunt curios
iar eu nu am auzit decat de nota de la bac, nu ca bac-ul trebuie sa fie rozbonbon si nu rozmarin

| kameliae a răspuns: