| notraduuu2011 a întrebat:

Doresc sa devin pilot de avion comercial și intru in clasa a 8-a. La ce liceu trebuie sa merg că sa îmi împlinesc dorința/ce profil trebuie sa urmez?

Răspuns Câştigător
| mihai69 a răspuns:

Orice liceu, dar e de preferat unul tehnic, sau real.

13 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Nu contează dar "papă" matematica pe pâine, chiar din septembrie!

| notraduuu2011 explică (pentru sierra1):

Asta fac de la începutul vacanței?

| notraduuu2011 explică (pentru notraduuu2011):

Mă rog semnele de întrebare erau un Emoji : /

| sierra1 a răspuns (pentru notraduuu2011):

Zice unul: liceu tehnic. Ok, dacă vrei să ratezi, ascultă-l!

| MistarGoGu a răspuns (pentru sierra1):

De ce? La PPL apoi CPL * ( pilot comercial ) una din materiile de baza este : Cunoașterea aeronavei!
Mecanica, electrică, hidraulica! Tot ce are un avion in compunerea lui!
Cum poate un pilot remedia o defecțiune in timpul zborului *( din cabina ) dacă nu ARE HABAR cum ii funcționează motoarele, partea electrica sau sistem hidraulic *( tren aterizare, flapsuri... )? Poate reușești sa îmi explici...

| sierra1 a răspuns (pentru MistarGoGu):

Gogu mamă, tu știi ce școală NU se face la liceele tehnice? Clar că nu.


"Cum poate un pilot remedia o defecțiune in timpul zborului" - d-aia face facultate (nu liceu tehnic)

Dacă ințelegi ce zic... deși nu prea cred

| MistarGoGu a răspuns (pentru sierra1):

Ce facultate neica? Ori este pilot ori inginer aeronautic hotaraste-te!
La curs PPL & CPL se fac cursuri tehnice *( Cunoașterea aeronavei ) cu toate chestiile menționate de mine mai sus *( mecanica, electrica & hidraulica ) iar la CPL se aprofundează pentru avioane mari si complexe *( Boeing & Aribus ) cele mai folosite in flote internaționale!
Cursul CPL *( 2 ANI ) NU Este FACULTATE este curs profesional! 3 ani sunt minim pentru studii de licență la zi!
Iar cine VREA sa își formeze cultura tehnica NU sta in baza a ce preda un profesor in liceu tehnic sau la practica! Deci lasă scamatoriile astea intelectuale ca nu te prinde!

| sierra1 a răspuns (pentru MistarGoGu):

Spuneam "Dacă ințelegi ce zic... deși nu prea cred"

... am avut dreptate

| MistarGoGu a răspuns (pentru sierra1):

Bine. Stai si plutește tu in bula ta de intelectualitate an 1889

| MistarGoGu a răspuns:

1. Curs PPL *( Private pilot Licence) cost 8-10 K Euro!
Poți începe pregătire teoretica de la 16 ani! Licență de la 17!
2. Suplimente NR *( Night Rating - zbor de noapte + IR *( Instrumental Rating ) - zbor instrumental ambele vreo 5.000 €
3.Acumulare de experienta PPL *( minim 100 ore ) pe cheltuiala ta - 12 - 15.000 € pe un avion mic
4. Când termini liceul si ai in buzunar diploma de BAC - obligatoriu pentru pilot comercial si PPL + NR + IR si cele 100 ore de zbor acumulate atunci te duci la piloți comerciali!
Spor la $$$ bani si învățat.

| sierra1 a răspuns (pentru MistarGoGu):

Fără I.A. probabil - neică - nici nu știi să respiri singur!

| RcsVtr a răspuns:

Este foarte greu sa devii pilot... adica ai doua variante...
1 te duci la liceul militar și apoi academie bineînțeles pe profil aviație, devii pilot militar și pe urma poți să urmezi cariera ta... dar sincer nu cunosc toți pașii. Trebuie să răspundă cineva care a făcut asta.
2 ai o gramajora de bani (vreo 50 de mii de euro) și faci școala de pilotaj.

| MistarGoGu a răspuns (pentru RcsVtr):

Inițial ii trebuie 25 K pentru licență PPL *( cu asta se începe) 8-10 K
Suplimente NR-IR *( Night Rating / Instrumental Rating zbor de noapte / Instrumental ) + 5000 €
Acumulare experienta zbor minim 100 ore PPL - minim 10 K €

Cursurile CPL - pilot comercial sunt subvenționate de companii cu obligația de a lucra minim 5 ani pentru plata lor! Cine are chef sa stea priponit ca un cal in lanț!