| rio123havana a întrebat:

Hey, TPU!
Am optsprezece ani și sunt elev în clasa a XII-a. Anul acesta, ieșind cu prietenii în timpul liber, mi-am descoperit talentul, dacă este să-l numesc așa și fiind ignorant la acest capitol ( am căutat informații pe diverse site-uri/ comunicare cu persoane specializate însă totul a fost în neant) am hotărât să vă cer ajutorul. Vă rog ca răspunsurile pe care mi le veți oferi să fie conchise și lipsite de sarcasm. Să începem ( voi oferi un scurt istoric pentru a se înțelege contextul în care au luat naștere întrebările mele): Se înțelege din introducere că mă aflu în anul terminal așa că alături de câțiva prieteni am hotărât să ieșim mai des, dat fiind faptul că aspirațiile fiecăruia ne va îndepărta. Am ales ca mediu pentru pierderea timpului sala de sport. Nefiind familiarizat cu fotbalul m-am opus inițial, totuși la insistențele venite din partea lor am cedat. Mi-am ales poziția de fundaș pe motiv că am o satisfacție atunci când se realizează contactul fizic și mi-am dezvoltat o pasiune prin clasa a noua pentru sistemele de apărare ce au existat de-a lungul timpului în conflictele militare. Ce s-a întâmplat în acea zi m-a dat peste cap. Cei șase prieteni ai mei au venit însoțiți de vreo patru-cinci băieți de 18-19 ani( vezi Doamne să jucăm împotriva lor). La finalul meciului, am jucat atunci cam două ore, m-au întrebat la ce echipă sunt. Le-am comunicat că nu joc la vreo echipă și că acum ( simt nevoia să mă adresez la prezent) e cam prima oară când joc fotbal două ore fără să mă plictisesc ori să simt nevoia să plec. Normal că nu m-au crezut și i-au întrebat și pe ceilalți ce este cu mine. Desigur, nu am luat în calcul spusele băieților căci aveam senzația că încercau să mă flateze. Întrebările au apărut atunci când profesorul de sport mi-a atribuit termenul de "ninja"( asta s-a întâmplat într-o oră de educație fizică atunci când ne-a cerut să jucăm fotbal pentru a ne atribui câte o notă) iar băieții din cealaltă clasă (facem ora