| AlexMarosan21 a întrebat:

Salut, nu stiu ce sa fac cu viața mea si cum sa o dau la capat.
Am 25 de ani si de aproape 4 ani lucrez ca si agent de turism, pur si simplu nu imi mai place si nu mi se pare ceva de viitor, m-am lasat de facultate in 2020 iar de atunci am incercat tot felul de joburi cum ar fi: munictor necalificat in fabrica, lucrator comercial in profi etc.

Acum imi doresc sa invat mecanica auto, deoarece mi-ar placea sa repar masini si sa ma simt util, nu mai suport ideea de job la birou unde timpul trece foarte greu, ba sunt clienti ba nu sunt si sa stau intr-un loc, iar salariul e dupa cat vinzi, efectiv mi se pare ca pierd vremea si vreau o schimbare, problema e ca toata lumea imi cere experienta si eu nu am deloc, iar cursuri cel putin in orasul meu nu prea gasesc, chiar nu stiu ce sa fac si in ce directie sa o iau.

Insa stiu ca locul meu nu mai e aici, si ca vreau sa schimb domeniul, voi ce m-ati sfatui sa fac?

6 răspunsuri:
| johnnny123 a răspuns:

Repeți aceeași întrebare de vreo 6 luni... Am înțeles, nu-ți mai place ce faci și vrei o schimbare. Dar când ai de gând să faci și ceva concret în privința asta?

suntserios
| suntserios a răspuns:

Schimbi orasul

| IonelFlorianUrzica a răspuns (pentru johnnny123):

Îmi răspunzi și mie la intrebari? Am argumente cu care putem sa dezbatem teorii! Îți promit ca nu iti mai dau nefolositor și eronat la răspunsuri! Hai, vrei sa ne împăcam?

| johnnny123 a răspuns (pentru IonelFlorianUrzica):

Cred că ți-am mai spus de zece ori: Ceea ce tu numești "argumente" și "teorii" sunt doar niște flatulențe mentale care nu merită a fi discutate. Nu știu de ce nu ești capabil să înțelegi acest răspuns simplu.

| IonelFlorianUrzica a răspuns (pentru johnnny123):

Dar mi-am mai răspuns la niște întrebări! Haide! Mi-ai citit toate întrebările? Promit ca nu îți mai dau nefolositor și eronat la răspuns!

| Solane a răspuns: