| smokeflame a întrebat:

Salutare. Sunt student in anul 1 in domeniul computer science si nu pot sa nu ma gandesc la oportunitatile de viitor in ceea ce priveste locul de munca. In ultimul timp am inceput sa ma ingrijorez ca, poate, nu am ales bine facultatea. Adica imi place ceea ce studiez la facultate, dar nu imi doresc ca in viitor sa am un job in care sa stau 8 ore pe zi hipnotizat in fata unui calculator si sa nu mai pot lega 2 cuvinte cu alti oameni. Adevarul e ca fara practica, iti poti pierde chiar si aceasta abilitate elementara (cea de socializare). As vrea sa va intreb pe voi, daca stiti sau v-ati aflat in aceeasi situatie, ce job-uri ar fi in domeniul acesta de computer science, care sa nu implice doar codat si stat pe scaun, cu capul in calculator. Daca codingul e 20-25% din intreaga activitate la locul de munca nu m-ar deranja, dar nu as vrea sa fac doar asta. Mi-ar placea sa fac si ceva practic. In ultimele saptamani, au inceput sa ma pasioneze masinile si mecanica din spatele lor. Ma gandesc uneori ca poate ar fi trebuit sa dau la mecanica, dar acum nu as mai vrea sa-mi schimb optiunea.

De aceea, ma gandesc la un job in domeniul automotive, dar dupa cum am zis mi-ar placea sa nu codez toata ziua. Asa ca va intreb pe voi: exista un job care sa mi se potriveasca? Un job pe care sa il pot face cu un background de computer science, sa implice masini (eventual), dar important e sa nu fie constituit doar din coding, ci si din lucruri practice, comunicare intre membri, lucru in echipa, proiectare etc.

TLbig grinR: Exista joburi unde sa ma pot angaja cu un background de computer science si care sa implice si lucruri practice, (nu stat toata ziua pe scaun in fata calculatorului), comunicare, lucru in echipa, lucru cu circuite electrice sau alte componente de calculator/alte dispozitive? Exista astfel de joburi in domeniul automotive?