| lavxxh a întrebat:

Sunt eleva in clasa a 10-a la un liceu din Bucuresti si vreau sa ma transfer la CNMDC Breaza (pentru cine nu stie, este liceul militar din Breaza). Transferul in sine se poate face atata timp cat respect anumite conditii, etc, insa problema mea este vizita medicala. Am dat acum 2 ani, mai bine zis am incercat sa dau admiterea acolo, insa am picat la oftalmologie pentru -0, 50 dioptrii fata de limita lor. Mai exact, aveam -2, 50 la ambii ochi, metodologia lor specificand ca maximul este de -2. In acest timp dioptriile mele au stagnat, am in continuare -2, 50 la ambii ochi si am inceput sa ma gandesc foarte serios sa ma transfer acolo. Iubesc liceul actual, dar vreau mai mult si stiu ca as fi mai buna din toate punctele de vedere la Breaza. Deci, as vrea sa stiu daca exista vreo modalitate sa imi scada dioptriile pana prin august, atunci am de gand sa merg la un alt control la oftalmologie si trebuie sa am maxim -2. Si aici ma refer la exercitii oculare, eventual alimente benifice ochilor pe care le-as putea consuma zilnic, etc. Operatia cu laser nu intra in discutie pentru ca nu am inca 18 ani si nici nu vreau sa cred in toate prostiile de aparate de pe net care "fac miracole". As aprecia niste raspunsuri serioase, atat din partea celor care au o eventuala solutie pentru scaderea dioptriilor, cat si din partea elevilor/absolventilor de liceu militar (daca o sa vada cineva de la Breaza, Alba, Campu’, Craiova sau Constanta, mi-ar fi de folos niste sfaturi privind traiul de acolo, multumeschappy ) Evident stiu in ce consta viata intr-un liceu militar, stiu foarte bine in ce ma bag (asta daca voi reusii), dar oricum nu ar strica niste informatii, poate aflu ceva ce nu stiamlaughing Multumesc frumos.

2 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Din pacate, dioptriile nu scad, pot stagna pentru o bucata de vreme si pot evolua (creste), dar in nici un caz nu ai cum sa le scazi.