| Alexander174 a întrebat:

Am 16 ani si nu stiu ce vreau de la viata. Ma tot gandesc ce as putea sa fac. ls scola sunt un elev mediu si nu prea am note mai mari de 8 si am doar un grupulet de prieten cu care ies pe afara nu sunt prea comunicativ si nici cu fetele nu stau prea bine am avut doar 2 relati de scurta durata. Stau des si ma gandesc ce as putea sa fac in viitor si un prezent si nu prea fac nimica doar stau pe laptop cam toata ziua si mai ies pe afara cam 2 ore si cam atat fac eu mai si invat dar mai rar. Sunt foarte dezamagit de viata mea, am incercat de multe ori sa mi-o schimb dar nu am reusit niciodata.
Daca aveti vreun sfat va rog sa ma ajutati

Răspuns Câştigător
| NikkiNicole a răspuns:

Vrei sa mearga?! Iti dau un sfat, vrei sa ti-o refaci? Ca si cum nimic nu ti s-a intamplat? Uite ce sa faci ca sa simti cu adevarat ca ti-ai schimbat viata. Incepe din seara asta sa te dai cu apa rece pe fata! Si sa te culci.
1. Impacate cu toata lumea!(cu care ai fost certat)
2. Verifica-ti vocabularul. Unei fete sau unei femei nu ii place sa vorbesti urat, ii place sa vorbesti frumos, sa scrii corect gramatical.
3. Punete si invata (stiu ca e naspa si ca nu ai chef, dar incearca, macar o ora pe zi, si acum in vacanta.)
4. Arata ca te-ai schimbat, fi mai harnic, ajuta lumea, fa curat prin casa, etc
5. invata sa te placi tu pe tine!

Sper ca te-am ajutat! Funda? big grin

2 răspunsuri:
| RainmakerX a răspuns:

Nu trebuie sa fii Einstein ca s-o duci bine sau ca sa ai prietena.
Timpul ala pe care il petreci pe calculator... incearca sa cauti anumite lucruri utile pe calculator. Invata engleza singur sau photoshop, illustrator... poti incerca sa inveti web design. *iti iei un carnetel si incepi sa scrii, eu asa am invatat*

Asta te poate ajuta candva.
Eu am aproape 18 si nu am avut vreo relatie. So what? Asta nu inseamna ca nu am prieteni sau fete prin grupul de prieteni.

O sa-ti dai seama singur cand o sa intalnesti o persoana interesanta.