| StoicAnalysis a întrebat:

Ma tot gandeam de-a lungul timpului, de ce pe platforma asta, daca cineva te ignora/blocheaza, tu nu mai poti evalua raspunsurile respectivului, chiar daca sunt eronate? Ca asa a ajuns Violetta pe locul 1 in timp. Cine i-a evaluat raspunsul negativ, i-a dat block. Si asa poate face oricine. Nu cred ca optiunea asta e una sanatoasa de urmat... Adica inteleg sa il blochezi incat sa nu ii mai scrii, dar sa ii blochezi si optiunea de a evalua un raspuns, e cu doua taisuri.
Nu mai bine ii lasi optiunea de a evalua raspunsul, si in caz de abuzeaza, moderatorul sa-i de-a avertisment sau ban?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pai platforma asta promoveaza mult si prost. De aia sunt premiati irelevantii, ca fac trafic pe aici, mai starnesc cate o cearta, etc.
E clar ca singurele mecanisme care tin in viata site-ul, sunt alea 3 reclame pe care personal nu le vad, ca am adblock.
De altfel, altruismul de la baza site-ului s-a cam pierdut, se doreste doar mentinerea site-ului ca activitate a societatii care il administreaza.
Cat timp se scrie aici si nu sunt boti, site-ul functioneaza, si poate vinde spatii de publicitate. Daca ar muri, la fel ca site-urile de pe vremea lui (hi5, softpedia, roportal si alte forumuri), nu s-ar mai vinde/plati publicitatea, nu ar mai fi bani nici de domeniu, nici de suport tehnic, si ar deveni nefunctional sau chiar sters, in scurt timp.

7 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Multi te blocheaza pentru ca nu sunt de acord cu raspunsul tau, desi este raspunsul potrivit.
Numai ca in acest mod, indirect, isi sustin punctele de vedere gresite, pentru ca ceilalti cu acelasi iq, sa le creada porcariile.
Am fost blocat de multe ori pe aici.
Ce sa-i faci, generatia viitoare!

| StoicAnalysis explică (pentru darrio2007):