| alexandraema a întrebat:

Am o relatie de 2 ani in aceasta relatie prietenul meu are foarte multe plecari de 2 ori pe saptamana pleca la cluj, bucuresti etc.Problema este ca in astia 2 ani eu doar de doua ori am fost plecata cu el din cauza parintilor.Luni pleaca din nou 2 zile in costanta si mi-a zis ca ar vrea sa vin cu el ...ca nu mai merge asa relatia. Efectiv am simtit ca a picat cerul pe mine imi doresc enorm sa merg cu el il iubesc f mult si nu vreau sa il pierd dar eu sunt eleva la liceu cls 12 iar parinti mei sunt foarte stricti nu ma lasa sa fac nimic. Ce as putea sa le zic la ai mei sa ma lase sa plec 2 zile?

4 răspunsuri:
| qwerty21 a răspuns:

Pai zii si tu ca mergi cu el intr-un week end, intr-o vacanta.ca ai scoala happy

| WeedGotMeCrazy a răspuns:

Problema e si cu bacul la tine anul asta... spune-le ca te apuci serios de invatat daca te lasa sa pleci 2 zile cu el ca sa te relaxezi inainte de greu, incearca sa ii explici ca esti fata mare de acum si ca mai ai si tu nevoie de timp ca nu te omoara nimeni daca pleci cu el, ca poti sa ai si tu grija de tine promite-i ceva in schimbul plecarii cu el, ceva ce ii convine mamei tale foarte mult, sper ca ti-am fost de ajutor...

| HaPpY17 a răspuns: