| AnastasiaIacov a întrebat:

Am trecut clasa a 8-a. Anul acesta am fost clasa a 7-a si sunt o eleva de 6-7 la matematica. Pot trece de la nota 6 la 9-10 intr-un an? Pana la examenul national?

Răspuns Câştigător
| comyne a răspuns:

Deci, pentru a fi un elev de nota 9 sau 10 este nevoie de multa munca dar daca te vei stradui sunt sigura ca vei reusi. In primul rand va trebui sa aprofundezi mai bine materia de pana acum, adica vara aceasta de exemplu ai putea sa treci din nou prin materie si sa incerci sa te autoevaluezi invatand din nou toate formulele si lectiile. Din cate stiu foarte important in a 8 a este asemanarea, pitagora si trigonometria din clasa a 7 a.
Dupa ce vei sti materia de 9 cel putin va trebui sa incerci alte metode de invat si sa muncesti mai mult in clasa a 8a. Ca sa iei note bune trebuie sa fi mereu atenta la ore, sa pui intrebari cand nu pricepi si sa incerci sa intelegi lectiile din clasa.Desigur ca va trebui sa inveti ce se preda, sa iti faci mereu tema si sa lucrezi in plus cateva probleme si exercitii asemanatoare cu cele din clasa pentru a fi sigura ca ai inteles.

Daca iti doresti sa iei o nota mare in evaluare iti recomand sa te apuci de lucru cat mai devreme si sa investesti in cateva carti sau sa folosesti modele de subiecte. Acolo vei vedea ce iti trebuie din anii trecuti. Sfatul meu pentru a lua o nota cat de cat satisfactoare este sa lucrezi cat mai multe variante din anii trecuti si subiecte (eu asa am facut la o olimpiada si spre deosebire de un coleg care invatase toata teoria si citise materia am luat un punctaj mai mare cand stiam doar cateva formule care se datusera in alti ani si cateva probleme)
In ultima perioada, acum cu evaluarea nationala de anul acesta, majoritatea librariilor (online ) au la,, cele mai vandute" carti speciale si ai putea sa vezi care sunt cele mai bune si sa cumperi ceva ce sti ca te poate ajuta

4 răspunsuri:
| Catrice a răspuns:

Matematica de a 8-a mi s-a părut cea mai ușoară.