| georgiana_3132 a întrebat:

Cine stie daca liceul economic Costin C. Kiritescu este bun? Astept raspuns.Multumesc!

24 răspunsuri:
| inna a răspuns:

Eu nu sunt in Kiritescu sunt in Vladimirescu, dar am fosti colegi pe acolo si mi-a zis si varamiu ca nu e cine stie ce. Daca vrei "sa faci carte" si ai o medie buna nu se merita sa intri la kiritescu.Este adevarat arata bine e renovat dispune de laboratoare, e curatel. A si am inteles ca se poarta uniforma.Au toti tricouri la fel.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E super bun liceu acum termin eu si sunt super profesori cu cateva exceptii

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu am invatat in kiritescu sunt a 12-a mai concret maine dau bacu si iti pot spune ca e un liceu bun si daca vrei sa faci carte faci, sunt profesori capabili. daca vrei sa fii tocilara 4 ani poti si daca vrei sa-ti traiesti viata de liceu de asemenea poti.asta nu inseamna sa nu vii la scoala dar nu te strofoci prea tare

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu invat in acest liceu si e bun sa stii.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna vreau urgent sa vb cu cineva care invata la liceul economic Costin C. Kiritescu. am o intrebare de pus.cine poate sa-mi spuna cum se numesc profesorii de economie?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna... daca e cineva care a terminat recent la acest liceau va rog sa-mi dati un mail pe theodora2309@yahoo.com. Vreau doar sa intreb ceva. E urgent!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna...as vrea sa stiu cum este liceul kiriteescu deoarece acum st a 8-a si as vrea sa intru la acest liceu.astept raspuns.multumesc

| ralll a răspuns:

Vreau si eu in kiritescu si as vrea sa stiu cam ce predomina ca majoritate. adica daca sunt multi cocalari sau dk sunt rockeribig grin

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu am terminat anul trecut in kiritescu si pot spune ca a fost ssuuuper... ti-l recomand cu cea mai mare placerehappy...multa bafta!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: