| Ali19 a întrebat:

Bună, sunt o fata de 20 de ani, sunt studentă și nu gestionez deloc bine problemele cu părinții mei, aceștia sunt despărțiți de când aveam 16 ani, de fiecare data am fost și continui sa fiu un "tampon" între certurile lor, nu numai atât, mă simt manipulată atât de mama cât și de tata. Nu îi interesează dacă eu am lucruri de făcut sau alte probleme, se pun mereu pe ei pe primul plan. Provin dintr-o familie cu probleme (alcool, bătaie, certuri). Sunt adult însă nu am și libertate, simt ca locul meu nu e nicăieri și nu știu cum sa îmi gestionez stresul. Astfel încât în urma cu un an jumătate am fost diagnosticata cu o boala activa pe baza de stres "alopecia areata". Efectiv îmi cade părul. Nu știu ce as putea face sau spune ca să schimb situația cu părinții și sa fie bine pentru mine?

Răspuns Câştigător
| Paul754880338 a răspuns:

Din pacate copilaria si adolescenta cu toate cele intamplate acolo, ne marcheaza existenta de adult. Singurul lucru pe care il poti face in ajutorul tau este sa intelegi ca cele mai dificile probleme in viata sunt cele generate de oamenii cu care interactionam si nu de lucruri. Deci probleme ca ale parintilor tai exista si vor exista tot timpul intre parteneri si nu ai mari sanse sa le rezolvi tu, acum, oricat ai vrea sa te martirizezi pentru aceasta cauza. Incearca sa te detasezi de problemele lor si sa ai propria ta viata in care sa nu urmezi exemplul lor.

11 răspunsuri:
| LoveSleep a răspuns:

Îți găsești un job part time, stai la cămin și ignora-i total.

| mgtow a răspuns:

Stai in chirie sa nu ai treaba cu ei

| Ali19 explică (pentru LoveSleep):

Probabil era și momentul să iau decizia asta. Mulțumesc, chiar apreciez părerea.

| Ali19 explică (pentru Paul754880338):

Probabil era și momentul să iau decizia asta. Mulțumesc pentru răspuns, mă ajută mult.

| Paul754880338 a răspuns (pentru Ali19):

Cu multa placere! Sper sa iti fie de folos.

| Freya1 a răspuns: