Vrei sa renunti la ea pentru ca a intrat la un liceu prost sau pentru ca nu va vedeti mai des?
1. Poti sa te vezi cu ea dupa ore. Nu conteaza la ce liceu este. nu e musai sa fiti la acelasi liceu sau ambii sa fiti la licee "premium"
2. E destul de gresit sa judeci persoana dupa liceul pe care il face. Tu ai intrat in relatie cu ea la inceput pentru ca iti place de ea, banuiesc. Acum daca a intrat la un liceu mai slab, brusc a devenit o persoana cu handicap?
Sa-ti dau un exemplu cat de gresita e judecata asta. Am o cunostinta care a intrat la un liceu bunicel de media 7-8, acum, omul la 27 de ani, este drogat si a umblat prin puscarii.
Eu am intrat la un liceu unde se intra cu media 2. Liceul era deplorabil la vremea aia. Dupa un an, m-am mutat la alt liceu de media 6. Tot slabut, dar mai bine decat primul. Eu acum la 26 de ani, sunt asistent inginer si urmez o facultate de mecatronica.
Morala este ca nu liceul face pe om. Ci omul face liceul.
Astea-s copilarii specifice varstei.
Relatiile se schimba rapid la varsta asta, iar ea fiind mai mare ca tine si la liceu va cunoaste curand un baitel de la liceul ei uitand de tine.
Toate la timpul lor, deci sa nu creem probleme acolo unde nu sunt.
Răducu tată! Ai 13-14 ani! Nu?
Mai bine pune mâna pe carte și lasă gagicile - că altfel profesională scrie pe tine.
Să pună ea mâna pe carte să se transfere la anul la liceul unde vrea el.
Pai ii spui ca vrei sa te pregatesti intens pentru EN si nu prea mai ai timp de intalniri tinand cont de progrmul de studiu si ca nu mai sunteti la aceeasi scoala.
Relația că relație dar văd că tu ai probleme mai mari, anume judeci oamenii în funcție de statutul lor, așa te-au educat părinții tăi? Caută să îți rezolvi asta pe viitor că o să ajungi sa te înconjori cu oameni falși care nu vad dincolo de "avere".