| AlexandruMihai96 a întrebat:

Vreau si eu sa-mi dati un sfat din propriile voastre experiente de viata, pentru ca eu, sincer nu stiu cum sa ma mai comport cu oamenii in general. Vreau sa imi fac ordine in viata, sa schimb modul de gandire dar nu stiu cum.
Eu sunt student in al doilea an de facultate si prin cate experiente am trecut, nu stiu…..parca nu pot sa ma invat minte, fiindca mereu cred ca tot raul ar fi spre bine. Treaba este ca eu sunt de fel o persona mai calma, mai linistita si cumpatata care se gandeste inainte de a face ceva sau a scoate ceva pe gura pentru ca imi e teama sa nu fac vreo greseala si sa spun ceva prost si sa par penibil. Vreau sa stiu si eu de la voi, sa imi raspundeti la aceste intrebari:
1) De ce va este voua cel mai frica in viata?
2) Care este lucrul cel mai important la voi in viata ca si personalitate? Care sunt intamplarile sau greselile mai bine zis peste care voi nu puteti trece?
Am sa raspund eeu pentru inceput: