| Micutu23 a întrebat:

Vreau sa ma insor. E vreo fata care e dispusa sa faca acest pas dupa un anumit timp petrecut impreuna(de acomodare )?

Răspuns Câştigător
34 răspunsuri:
| Razvan a răspuns:

Daca tot sunt atatea fete si nu mai e valabil postul ma ofer eu sa fiu nasa(incepe sa imi placa treaba astahee hee). Il aduc si pe Stef sa fie baiatu` cu bradu`. Noi o sa dam fara numar cu alocatia.Nu va suparati.Fiecare dupa posibilitatibig grin

| EUSIATIT a răspuns:

Sigur a fost o gluma nu? dar o sa te contrazic [Nu toti userii sunt sub 18 ani ] ai gresit. dac ai face o clasificare te asigur ca multi sunt parinti si ff multi sunt chiar ff bine pregatiti intelectual [iti pot da exemple [ sunt profesori sunt juristi ]si multe alte categorii profesionale. iti dau si nume daca vrei, ok o zi bine

Janina
| Janina a răspuns:

Pe rand, p rand fetelor...nu toate odata.

| danielagoldica a răspuns:

Este una dar e chioara si cocosata! Ce zici te bagi?

| Nicoleta a răspuns:

Tu pana aum ai primit abia 15 raspunsuri.cu al meu 16.Cum poti sa zici ca majoritatea au sub 18 ani?

| Romancutza a răspuns:

Frate, da seceta pamantul la cat esti de inteligent.Cum poti sa ceri asa ceva pe acest sit, inteleg ca esti disperat.Auzi da nu te-ai gandit sa pui anunturi in ziare?

| Orannginna a răspuns:

Tu...glumesti nu?

| Georgiana2905 a răspuns:

Nu asa se face,.,. nu asa de fortat

| Micutu23 explică:

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Cu unele sunt in totalitate de acord cu altele mai putin sau chiar deloc. Nu eu am gresit site-ul ci voi a-ti gresit intrebarea. Cat despre adevaratul motiv al intrebarii, este sa dovedesc grupului meu de prieteni ca majoritatea userilor au varsta sub 18 ani, si ca "TPU" e un fenomen ca si Hi5 sau alte site-uri de gen.

Nu judec pe nimeni, nici site-ul nici userii, am vrut sa demonstrez ceva. O intrebare banala ce poate provoca.
Va multumesc inca odata pentru raspunsuri.