| ~AleXa~ a întrebat:

Vreau sa imi iau rolele. dar nu stiu pe care sa iau pe cele agresive sau pe cele normale? P. S: Sunt incepatoare si am 13 ani. Dau fundita!big grin

12 răspunsuri:
| PhotoIsMyLife a răspuns:

Buna!
Pai eu iti recomand sa-ti iei cele normale ca sunt mai pentru incepatori si nu sunt asa de "rele" ca cele agresivehappy Cele agresive sunt de experti si sunt sa te dai pe rampe abrupte si inalte (este foarte periculos pe rampe, iti spun din propria experienta crede`ma!)
Deci daca vrei iti iei role normale, cu roti de silicon, frane neaparat, si stiu eu o firma foarte buna se numeste Roxahappy
Sper ca te-am ajutat sa-ti alegi rolele potrivite!

| Ruxiii a răspuns:

Cele agresive sunt cam masculine.Eu zic ca normale ar fi mai frumoase.Parerea mea happy

| Evaa a răspuns:

Normale happy

| Luori a răspuns:

Pentru inceput iti recomand sa iti cumperi role normale cu roti din cauciuc [ si frana neaparat laughing] de la o firma buna.

Cu timpul daca iti va placea poti trece la ceva mai serios cum ar fi agresive.

| FineBroAndy a răspuns:

Agresive sunt pentru scheme si viteza
LE RECOMANDD!

| Me_3722 a răspuns:

Buna!
Iti zic sa iti iei role normale fiindca alea agresive sunt cam de experti...Si cand ti se strica sa iti iei role agresive happy
O seara buna :*happy!
Succes!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ia-le pe cele normale ca sa nu iesi in evidentza. Daca vrei sa iesi, iale pe cele agresive. Poarta perechea de role cu care te simti tu confortabil. Fii tu insati! Asta conteaza cel mai mult!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: