| ~AleXa~ a întrebat:

Vreau sa imi iau rolele. dar nu stiu pe care sa iau pe cele agresive sau pe cele normale? P. S: Sunt incepatoare si am 13 ani. Dau fundita!big grin

12 răspunsuri:
| PhotoIsMyLife a răspuns:

Buna!
Pai eu iti recomand sa-ti iei cele normale ca sunt mai pentru incepatori si nu sunt asa de "rele" ca cele agresivehappy Cele agresive sunt de experti si sunt sa te dai pe rampe abrupte si inalte (este foarte periculos pe rampe, iti spun din propria experienta crede`ma!)
Deci daca vrei iti iei role normale, cu roti de silicon, frane neaparat, si stiu eu o firma foarte buna se numeste Roxahappy
Sper ca te-am ajutat sa-ti alegi rolele potrivite!

| Ruxiii a răspuns:

Cele agresive sunt cam masculine.Eu zic ca normale ar fi mai frumoase.Parerea mea happy

| Evaa a răspuns:

Normale happy

| Luori a răspuns:

Pentru inceput iti recomand sa iti cumperi role normale cu roti din cauciuc [ si frana neaparat laughing] de la o firma buna.

Cu timpul daca iti va placea poti trece la ceva mai serios cum ar fi agresive.

| FineBroAndy a răspuns:

Agresive sunt pentru scheme si viteza
LE RECOMANDD!

| Me_3722 a răspuns:

Buna!
Iti zic sa iti iei role normale fiindca alea agresive sunt cam de experti...Si cand ti se strica sa iti iei role agresive happy
O seara buna :*happy!
Succes!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ia-le pe cele normale ca sa nu iesi in evidentza. Daca vrei sa iesi, iale pe cele agresive. Poarta perechea de role cu care te simti tu confortabil. Fii tu insati! Asta conteaza cel mai mult!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Esti incepatoare, ai 13 ani si esti extrem de agasanta. tu nu-i dai seama de asta? asta e a 12-a intrebare (pe numarate) pe care ai pus-o despre role in ultimele 2 zile. tu nu ai parinti sa-i intrebi? macar du-te intr-un magazin cu role si exaspereaza vanzatorul de acolo cu intrebarile tale de 2 bani. macar ala e platit sa stea si sa-l f*** tu la cap cu intrebari. culmea e ca ai pus aceeasi intrebare fara s-o modifici deloc de 5-6 ori... chiar te simti bine exasperandu-i pe ceilalti? daca n-ai ce face, du-te nene si lasa nervii celorlalti sa traiasca si ei linistiti.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Invatati ma Romana ce dracu inseamna "plke"... Ti-a intrat netu-n creier "copchile"

| Anonoim a răspuns:

Aha vad ca ai citit mesajul de la mine parea mea ai aflat-o lasa-mi un pm cu id tau daca vrei sa mai vb

| Anonoim a răspuns:

Elena a răspuns:
Buna!

Iti zic sa iti iei role normale fiindca alea agresive sunt cam de experti...


gresit si da-mi voie sa te contrazic am avut role la 10 11 ani (normale)... acum am 16 le-am schimbat cu cele agreesive asemanarea este miscarea de deplasare in rest felu in care ridici picorul etc sut diferite nu are rost sa iei normale daca dupaceea vrei sa te apuci de agresive eu am invatat cateva miscari acum vreau sa invat royalul nu e greu si nu sunt masculine stiu 3 fete care au agresive sunt super imi plke de ele la nebunie

| Alynwtz a răspuns:

Parerea mea este ca-s mai bune rolele normale te tin mai mult si nu se uzeaza rotile role normale am si io.este alegerea ta bani tai.pa