| noreligion a întrebat:

Am si eu o mica nelamurire:
-Cine alege caracterul unei intrebari si ce studii de specialitate are acea persoana?
Intreb deoarece mi s-au refuzat cateva intrebari pe motiv ca sunt IRELEVANTE. Exista moderatori care au studiat teologia si se pot pronunta in acest sens, sau cum se practica la noi, la romani, stim din toate cate nimic, si ne dam cu parerea ca tot este free?
Am pus intrebarea pentru ca pe viitor sa fiu mai atenta in ceea ce priveste enuntul postarilor mele.

5 răspunsuri:
| Dannyjj a răspuns:

Acuma serios si pe mine m-ai enervat cateodata doar ca eu nu cred ca ti-am raportat vreo intrebare.
Deci eu cred ca tu incerci sa schimbi oamenii credinciosi in atei deci asta nu se poate omule, nu inteleg ce tot vrei cu intrebarile, cu postarile ca unele nu sunt intrebari ce ai pus, chiar nu inteleg ce vrei cu astea? Vrei sa zicem toti gata nu mai credem in Dumnezeu? Asta nici odata nu se va intampla, deci cum adica existi tu si nu exista Dumnezeu? Exista atatia idioti pe lume si sa zic ca nu exista Dumnezeu? Fara suparare dar deschide ochii, uita-te la corpul tau uman ai inima, ai plamani in tine, cum de celulele atat de mici fac muschii tai sa se miste si sa poti sa ridici si dublul greutatii corpului tau? Parca toate astea au fost facute cu cap de catre cineva, inima ta bate fara ca tu sa vrei, fara sa iti dai seama, eu zic ca totusi avem un creator.
Nu sunt eu foarte religios sa citesc biblia, sa merg in fiecare duminica la biserca dar in Dumnezeu totusi eu cred.
Bafta!

| Parintele a răspuns: