| midnight12 a întrebat:

Cum se foloseste www.neobux.com, deci fac cont si apoi?

5 răspunsuri:
| dicualex a răspuns:

1. Trebuie sa ai cont/ card bancar.
2. Iti trebuie un cont PayPal! cu codul Cardului.
Cu acest cont paypal poti platii online sau sa primesti bani online.
Dupa Verifici reclame parca, ma rog eu doar ti-am zis ca iti faci degeaba cont pe neobux daca nu ai cont in banca si cont paypal

| yon3l a răspuns:

Daca inca nu tiai facut cont pe neobux si mai vrei sa faci trimite-mi un mesaj si o sa te indrum cum sa faci si ce trebuie sa faci.Acest site este cel mai bun de acest gen te plateste instant am si eu cont la ei si am putut scoate bani acum fac cate minimum 10$ pe saptamana deci daca te hotarasti sa iti faci cont doar trimite-mi un mesaj sau raspuns.

| yon3l a răspuns:

Daca inca mai doresti sa iti faci cont dar raspunde-mi si eu te voi indruma. Site-ul este unul de incredere am si eu cont pe el si fac cel putin 10$ pe saptamana deci daca te hotarasti sa iti faci eu te voi ajuta sa iti faci si ce trebuie sa faci pentru un profit cat mai frumos.

| yon3l a răspuns:

Daca inca nu te-ai inregistratatunci da-mi add la ionelmoto si te voi indruma cum saiti faci cont si ce trebuie sa faci ca sa faci cel putin 50$ pe luna.

| EmmaLoLy a răspuns (pentru yon3l):

Buna!
ma ajutati si pe mine va rog.mi-am facut cont! cum fac cont paypal. si pentru ce trebuie?