anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut vreau sa va intreb dacă pot să închid un card de cumpărături de la cetelem, am probleme cu banca asta jegoasă mi-am luat un telefon în valoarea de 700 Ron am avut rata de 139 lei timp de 6 luni, acum 2 săptămânii am plătit ultima rata, dupaia am luat un televizor in valoarea de 1000 Ron tot pe 6 luni care dau 190 Ron/luna ei bine acuma ăia de la flanco când am fost să plătesc îmi zice că am 330 Ron?! o întreb de unde doamna si zice că așa apare pe calculator ca poate am folosit cardul etc, eu nu am folosit să scot bani sau să cumpăr ceva de pe el în afara de televizorul de la flanco, am stat și am calculat si cred ca a pus si rata de la telefon adică 139+190 adică fix 330 cat mi-a cerut asta cum e posibil ca rata la telefon am terminat? va rog să mă îndrumați ce sa fac

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Sa mergi la banca si sa le ceri un desfasurator cu toate platile si datoriile de pe cardul ala.
Ca sa-l inchizi trebuie sa-i rogi sa-ti calculeze la data de azi, banii datoriati si sa platesti absolt toti banii odata.
Trebuie sa stii ca tu nu platesti bancii nu doar banii datoriati pe cumpaarturile alea, tu plaetsi cu dobanda lunara la toti bani aia, as aca, luand pe credit ajungi s aplestesti de 2 sau 3 ori mai mult pentru prosusul ala.
Tu ce credeai, ca trebuie sa inapoizei bancii doar cati bani ai dat pe produs?
Nici o banca nu functioneaza asa, unele au dobanzi variabile si daca ai luat imprumutul si dobanda era atunci de 10%, te poti trezii ca in 3 luni s aia dobanda de 30%, totul este perfect legal, ai semnat doar un contract cu ei, mergi si citeste-l, in special ce este scris micut in subsolul contractului.
Nici o banca de pe fata pamantului nu-ti da bani fara dobanda, degeaba te superi si spui ca-i jegoasa, este vina ta ca nu ai citit contractul si nu ai inteles cati bani trebuie sa dai inapoi.

| mihai69 a răspuns:

1. Cetelem NU e bancă, e doar un IFN de toată jena.
2. Pe contractul pe care l-ai semnat cu ei ai și metode de contact. Sună (sau și mai bine, scrie-le pe mail) să te lămurească.
3. pentru închidere, urmezi pașii prevăzuți în același contract despre care vorbeam.
Pe forumuri NU poți primi alt ajutor.

Date de contact:

http://www.cetelem.ro/contact

Relaţii clienţi (dacă sunteţi deja client) - Telefon: 021.305.12.00 / 0374.500.001
Infocard - Telefon: 021.306.06.00 / 021.305.12.21 / 0374.500.011

| Magnific a răspuns (pentru Violleta2022):

Nu am zis ca trebuie sa dau inapoi cat am dat pe produs ca acolo imi zice clar suma total platitabila e mai mare dar nu cu mult adica cu 81 lei e si normal sa dau mai mult, inainte sa achit ultima rata la telefon mi-am laut televizorul in data de (10/10/2016) si cand am fost acolo sa platesc mi-a zis ca am 330 ron am intrebat atunci (17/10/2016) de ce? si mi-a zis clar ca a intrat si rata de telefon (adica ultima) si rata la televizor, atunci nu am avut toti bani si am platit numai pentru telefon adica 140 ron si mi-a zis sa platesc rata la televizor (191 Ron )pana la sf.Luni adica azi si azi imi zice ca am 330 cat a zis atunci desi eu am achitat rata la telefon aia nu inteleg de ce

| Clausd10 a răspuns:

Lamureste-o cu rata de 330 lei cu un desfasurator, apoi ramai doar cu plata la televizor. Dupa care incearca sa scapi de ei. Pentru a nu mai fi tentat, rupe cardul, caci e cea mai proasta alegere o afacere cu CETELEM. Mi-a luat 3 luni sa scap de ei cu toate ca nu mai aveam nimic de platit. Ba ca trebuia sa astept o luna, apoi ca mai am de achitat un comision de 1, 07 lei... tot felul de motive, in ideea ca voi renunta la ideea mea de a ma retrage. Pe viitor orienteaza-te spre o banca, nu spre o IFN. Succes.