Ce spuneti mi- ar merge Fifa 14 pe un calculator cu procesor:Intel(R) Core(TM) i3- 2328M CPU @ 2. 20GHz 2. 20GHz, RAM:4, 00GB, SISTEM TYPE:64 bit Operating Sistem? Ma refer la FIFA 14 din magazin cel ...? (mai mult)
Pe 17, luna asta, am bagat 40 de lei pe steam, si pentru ca nu eram sigur ca imi ajung banii, dupa ce am bagat 40 de lei am bagat alti 1 leu. Cand am ajuns acasa, am observat ca pe steam...? (mai mult)
La FIFA 13 sau 14 cumparat se poate juca la ULTIMATE TEAM, dar si la amicale sai cariera?
Cine imi poate da un site de unde sa cumpar FIFA 13 sau FIFA 14? Dar sa fie in stoc (adica sa-l mai aiba in magazin)
Buna oameni! Cine se joaca wow sa imi spuna cum fac iteme bune pentru un rouge ca eu sunt incepator si nu stiu. Va rog ajutati-ma!
As vrea sa imi fac cont pe steam si sa il descarc in PC. Intrebarea mea este pot sa imi fac cont gratis pe steam? Jocurile dupa steam sunt originale atat cele free dar si cele cu...? (mai mult)
Ce ma sfatuiti voi sa cumpar FIFA 13 sau FIFA 14(ma refer care au echipamentele mai frumoase etc...)?
am o problema foarte mare.Deci, sa va spun:joc Castle Clash pe android si as vrea sa cumpar gems.Ideea e ca am 17 ani si nu am card de credit, debit sa pot sa cumpar. dupa cum stiti poate, ...? (mai mult)
Joaca cineva arcane legends? daca da...add unawauzide am lvl 40 si mai am u cont de 41 cel de 40 il vand
Salut unde pot gasi site-uri cu jocuri de aventura
La counter strike intru pe un server si imi apare Reason:Kicked: sXe Injected is required on this server, dowloand from www.sxe-injected.com Ce sa fac? Ajutati-ma va ro!
Dau la schimb cont stardoll lvl 51 pentru un steam cu cs pe el ma puteti contacta pe Y! M Spaniolumanu.
De unde pot cumpara un host metin2 maxim 5 / 6 /7 euro?
In Metin2 Steel, de unde poti lua pet? Si cum il faci lvl mai mare? Daca vinde cineva pet, sa ma contacteze la marcusistoc12@gmail.com Am nevoie de cel putin 2 peturi. Si daca se poate deja crescuti... ...? (mai mult)