La tv am dar tri mufe dar doua sunt in spatele televisorului si una in fata si nu pat pune caplurile de la tv ce fac?
Vrei sa faci harti de couner strike dar nu stii cum, sau pur si simplu te-ai plictisit sa le faci pe toate singur. Studioul online UGS Evolution iti ofera solutia! Alatura-te pe http://www.gamebanana.com/studios/33606...? (mai mult)
Care ma Creste si pe mine pe virgo am lvl 10 vreau 20 funda +vot bagati id de mess cristic1309
Cine stie jocuri gen ca : The Chicken Invaders 2. Adica varianta multiplayer dar sa nu fie fix cu impuscaturi sa fie oricum eu ma refer doar la varianta asta in 2 player sa fie cu orice cu masini si atentie...? (mai mult)
Cum pot sa imi sterg contul de Facebook?
Unde drepuie sa puna caplurile de la ps3 la tv?
De ce cand vr sa intru in fifa 08 in aparea un chenar cu urmatoarea eroare:A required security module connot be activated. This program cannon be executed(6000). Si imi apare sa dau Ok. Va rog ajutati-ma!...? (mai mult)
Deci tocmai ma jucam deus ex human revolutio, s-a luat curentul si cand am vrut sa ma joc din nou nu mai citea nivelele salvate.De unde as putea lua coduri sau fisiere sa le pun in locul celor sterse...? (mai mult)
Cunoasteti site noi in afara de www.waptrick.com www.cucurigu.com www.bobowap.com? Astept raspuns!
Va rog imi trimiteti si mie un link de unde pot decarca neighbourd from hell 2 mi- am descarcat dr avea numai 2 nivele si l-am sters deci as vrea tote nivelele funsitza!
Cum fac si eu un gen de "Robotzi"2? Cum sunt acestia http://www.youtube.com/watch?v=40NCnY2TdaM Spuneti ce pasii trebuie sa fac, raspunsul corect 100%si cel mai rapid funda
Vand Cont Shaiya Underworld pentru mai multe detalii da-ti add la : vasa_shaiya skype sau messenger
Cum descarc si eu gta bucuresti sau gta san andreas dar as prefera bucuresti plz ziceti-mi
Buna TPU. veau si eu un cont pe metin2 ro de peste lvl 10. ca am avut 5 conturi si mi sau banat. funda+vot