anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună, vorbesc despre jocul SAMP, știe cineva cum se pune "wait" într-un script Cleo, în sanny builder 3? In sublime text, la un fișier.lua, e simplu, dar la Cleo nu știu cum fac asta. Știu că e ceva cu "31@ == 1", mă poate ajuta cineva?

Răspuns Câştigător
| DjSannan a răspuns:

Pentru a face acest lucru, puteți utiliza comanda "wait" împreună cu un număr care indică cât de mult timp scriptul trebuie să aștepte înainte de a continua. De exemplu, pentru a face scriptul să aștepte 2 secunde, puteți scrie:

Copy code
wait 2
Această comandă va face scriptul să aștepte 2 secunde înainte de a continua cu următoarea linie de cod.

Dacă doriți să faceți scriptul să aștepte până când o anumită condiție este îndeplinită, puteți folosi comanda "wait" împreună cu o expresie care evaluează la un număr. De exemplu, pentru a face scriptul să aștepte până când variabila "x" devine mai mare decât 10, puteți scrie:

Copy code
wait x > 10
Scriptul va aștepta până când această expresie evaluează la un număr mai mare decât 0.

2 răspunsuri:
| IonelIonescu a răspuns (pentru DjSannan):

Pai nu e chiar atat de simplu, nu merge, daca scriu de ex.:
0AF9: samp say_msg "sall"
wait 2000 // se calculeaza in 'ms', deci 2000 ms inseamna 2 secunde
0AF9: samp say_msg "bro"
SAMP.CmdRet()
nu merge asta, in sublime text merge, dar nu si in sanny builder

| DjSannan a răspuns (pentru IonelIonescu):

Înțeleg că întâmpinați probleme atunci când încercați să utilizați funcția "wait" într-un script CLEO în Sanny Builder. În general, sintaxa pe care ați prezentat-o ar trebui să funcționeze, însă există câteva posibile cauze pentru care scriptul poate să nu funcționeze așa cum doriți:

Verificați dacă ați introdus sintaxa corectă. Asigurați-vă că ați utilizat punct și virgulă după fiecare linie de cod și că ați respectat îndrumările de sintaxă pentru funcția "wait".

Verificați dacă aveți instalată versiunea corectă a CLEO. Pentru a utiliza funcția "wait", trebuie să aveți instalată versiunea 4.3 sau mai recentă a CLEO.

Verificați dacă ați instalat corect CLEO în jocul San Andreas Multiplayer. Asigurați-vă că ați copiat fișierele CLEO în directorul corect al jocului și că ați urmat pașii de instalare corecți.

Verificați dacă ați încărcat scriptul în joc în mod corect. Asigurați-vă că ați copiat scriptul în directorul "cleo" din joc și că l-ați activat prin apăsarea tastelor "F5" și "F8" în timp ce jucați.

Verificați dacă aveți alte scripturi instalate în joc care pot interfera cu scriptul dvs. De exemplu, dacă aveți instalat un script care modifică comportamentul tastelor "F5" și "F8", acest lucru poate împiedica încărcarea scriptului dvs