| FauK3 a întrebat:

FUNDA+VOT:Care stie de Top Eleven de pe facebook imi poate spune si mie cum pot face rost de Tokens fara sa platesc? Niste prieteni de ai mei au spus ca au vrut sa cumpere, dar au dat banii si nu au primit nimic, si mi-e teama sa nu patesc la fel.si am vazut acolo ca scrie win tokens.cum as putea sa le castig?
P. S.:Stiu ca in fiecare zi primesti cate un Token dar dureaza prea mult sa ai multe(ex.:aveam 2 T si am vrut sa fac un transfer dar au venit multi cu oferte in ultima sec. si mi le-am irosit si sunt incepator asa ca va rog sa nu apara comentarii inutilehappy )

Răspuns Câştigător
| radovanovic a răspuns:

Nu poti sa faci bani fara sa platesti, dar poti sa-i castigi la diferite jocuri, aplicatii, chestionare(de sub joc-top eleven);
am cumparat si eu odata 17 tokens :p, nu am dat banii degeaba

20 răspunsuri:
| FauK3 explică:

Aha...deci nu se poate... oricum mersi pentru ajutorhappy

| asasunteucesafaci a răspuns:

Ba da poti... unde scrie Win Tokens ori te joci vreun joc, ori downloadezi ceva.ori te uiti la un videoclip si ti da 1 jeton. Deci eu asa am facut...Succes paa!

| GaG a răspuns:

Ba da poti sa castigi tokens fara sa platesti nimic.
Intra pe :
http://topeleven.com

si acolo in dreapta iti arata mai multe oferte de jocuri.si sub ele scrie cati Tokens poti sa castigi
Bafta!:)

| securitate a răspuns (pentru GaG):

Unde dai sa cumperi jetoane va rog... ziceti si mie Dau Fundaa.big grinhappy

| Laurentiu_Costache_1990 a răspuns:

Facebook : TopElevenRomana LIKE

| AlextzandrU a răspuns:

Salut m-am gandit sa te ajut daca ai un telefon pe IOS (Iphone) sau Android poti cumpara tokeni free eu in 3 zile am primit 60 tokeni aplicatia aceasta iti da oferte si tu trebuie doar sa downlaodezi pe telefon niste jocuri (aplicatii) si ei te platesc cu "Bones" 10Bones= 1FB-20FB=14Tokenilove struck Aplicatia Se Numeste AppDog o poti gasi direct dupa telefon pe facebook Bafta!

| Dragos_AK_1991 a răspuns:

Hack top si ai gratis cate vrei.
succes.