| alexandru135 a întrebat:

Sunt student în anul I la uvt, specializarea istorie, practica din vara este obligatorie deoarece am ceva planuit pentru vacanta de vara.

8 răspunsuri:
| ș53fan a răspuns:

Salut! Lance te referi? Dacă practica este obligatorie? Sau?

| minrest a răspuns:

E obligatorie, normal. Ce intrebare e asta? Credeai ca e optionala? Si eu am facut Istoria, eu am fost pe santierul arheologic, tu ai vrea sa nu faci nimic. Ai alte planuri, da? Facultatea e o treaba serioasa. Chiar si asta de trei ani.

| minrest a răspuns:

Poate voiai sa lucrezi ceva pe afara. Nu pune la inima, colega, asa sunt eu, cringy. E obligatorie, ce sa facem.

| AFR81 a răspuns:

Esti sigur ca ai practica inca din anul 1? La multe facultati nu se obisnuieste asta, inclusiv la mine, la istorie, la Ovidius. In anul doi da, dar in primul nu. Daca, totusi, trebuie sa faci practica, nu conteaza in ce an esti, aceasta este obligatorie. Intrucat dureaza cateva saptamani, ai putea, daca si profesorul sau asistentul universitar care va indruma este de acord, sa o amani pentru altadata.

| minrest a răspuns (pentru AFR81):

Adriane, e in anul I, si face practica in vara, adica dupa anul I, cum am facut si eu. Uita-te pe geam, acum nu e vara, deci vorbeste despre vara urmatoare.

| AFR81 a răspuns (pentru minrest):

Minrest, sunt studentul in anul 3 la Ovidius, la Istorie, dupa cum am mai zis. Practica am facut in vara anului al doilea, timp de 90 de ore. Doar in anul 2. Pe langa toate astea, am mai multi fosti colegi cu care tin legatura, unii la Istorie, dar in alt oras, altii la Politehnica, altii la Geografie si asa mai departe. Nici ei nu au facut practica in anul 1, lucru care mi-a confirmat faptul ca acest obicei nu apartine doar universitatii noastre.
Foarte urat te-ai adresat, chiar daca nu ai inteles raspunsul, pentru ca in ceea ce priveste exprimarea, e cat se poate de coerent. Nu obisnuiesc sa raspund unde nu ma pricep.

| minrest a răspuns (pentru AFR81):