| Tovarasul a întrebat:

Https://www.wattpad.com/myworks/146550669/write/56709181 2

Sa ma las? Sunt incepator incerc sa fac ceva mai constructiv... sfaturi? Multumesc!

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună!

Cândva, aveam și eu un cont serios pe Wattpad, dar acum am unul cu care pot sta mai în umbră si pot să-mi exprim în voie opiniile, în lipsa unei activități concrete.

Ce pot să-ți spun... Nu te lăsa! Ai un potențial aparte și imaginație cu carul. Eu o să mă abonez și te voi susține. Asta nu înseamnă că nu trebuie să faci modificări.

E o carte cu greșeli, dar are acel ceva.

1. În primul rând, sfatul meu e să folosești diacriticele românești, pentru că facilitează cititul și împrospătează aspectul. Până la urmă, fac parte din limba română!

2. Frazele exprimă ideea, dar sunt prea scurte și își pierd din expresivitate. Pare a fi un text non-literar. Trebuie să te joci cu cuvintele până îți e cât mai lejer să le potrivești, astfel încât să curgă, fără să se lovească apa de dig, când castorii și-au luat concediu. Nici nu ar trebui să existe digul.

3. Interesantă descrierea extraterestrului, atât de detaliată, chiar ai o capacitate de a diseca o imagine vizuală foarte interesantă. Dar repeți anumite structuri prea des și nu dă bine.

4. Începutul mie îmi pică destul de greu. E ceva în genul cărților: „Ea e Maria. Are 10 ani. Este tocilară...", doar că la tine extraterestrul comandă. Nu ți se pare că ar suna mai bine ceva gen: „Străbate vibrația galaxiilor furând flamura vie a celor ce-i stau în cale..."
Si de aici începi să te legi de felul în care reușește el să cucerească planete, atribuindu-i trăsăturile la momentul potrivit.

5. Cel mai bine ar fi să lași un rând între paragrafe. Se citește mult mai ușor.

6. Lucrează la copertă! Pe Wattpad, aia cu „Nu judeca o carte după copertă" e egală cu zero. Toți sunt atrași de copertă. Poți să apelezi la acele cărți pentru coperți și să-ți comanzi una.