| TheElectricAnt a întrebat:

De ceva timp vreau să scriu o carte de ficțiune. Sunt începător, e prima dată când încerc să scriu ceva de genul, așa că v-aș ruga să-mi împărtășiți părerile/sfaturile voastre (de orice fel) sincere.
Este un fragment pe care nu l-am rescris încă.
Pe scurt, este vorba despre o familie (mamă, tată, fiu) care se află într-o mașină pe drum spre noua lor casă. Tatăl este o fire violentă datorită unui eveniment din trecut. Cam de atât aveți nevoie având în vedere că este doar un fragment. happy
Aveți mai jos fragmentul:





CAP. 1

-Dacă mai întrebi o singură dată cât mai avem până ajungem, îți promit că-ți rup mâna și te bat cu ea până nu mai poți să mai scoți vreun sunet.
Xerses tăcu în sfârșit; nu voia nimic mai puțin pe lumea asta decât să fie bătut cu propria mână.
Oare de ce reacționa tatăl său așa? În ultimele câteva luni părea că se schimbase radical. Probabil devenise cel de astăzi, cel care-i înjura și amenința că-i bate pe el și pe mama sa la fiecare două propoziții, după ceea ce se întâmplase la vechea casă. Da, mai mult ca sigur acel lucru l-a făcut să se comporte așa și i-a împlântat adânc în minte dorința mutării.
-Hades, te rog, fii atent la drum și nu te mai enerva, îl sperii pe Xerses.
Oh, mama lui făcuse aceeași greșală. Ce ciudați sunt adulții, uneori se comportă atât de aiurea. Avertismentul mamei nu fusese altceva decât o canistră de benzină aruncată peste un foc oricum scăpat de sub control.
Xerses îl văzu pe Hades, cel care pe vremuri obișnuia să-i fie tată, întorcându-se către Hera, cea care continua să-i fie mamă. Îi văzu fața roșie ca un fier încins. Îi văzu ochii ieșiți din orbite. Îl văzu cum deschide gura în forma a ceea ce părea a fi tot răul din lume care poate încăpea înăuntrul unui om.
-Acum mă înveți și să conduc?! Nu vrei tu cumva să urci la volan, Hera? Haide, urcă, ce mai stai?