| Andreea9222 a întrebat:

Daca n-am 18 ani imi da la farmacie ibuprofen/ibalgin/piafen?
urgent
funda

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| filipm2001 a răspuns:

Ar trebui sa iti dea. Restrictiile la farmacie sunt legate de medicamente care necesita reteta, nu de varsta, si din cate stiu eu, ibuprofenul nu necesita reteta.
Succeswinking

5 răspunsuri:
| Zenithf a răspuns:

Ai grija ce ei, o sa ajungi dependenta de analgezice.
Mai bine incerci sa previi, sa faci anumite alegeri in privinta dietei, programului zilnic, somn, etc. care sa faca ca atunci cand te doare ceva sa nu te doara asa de tare.
Daca este vorba de dureri menstruale, de exemplu, sunt fete care mi-au spus ca le durea mai tare atunci cand nu erau 'cuminti' inainte de asta, daca pierdeau noptile sau nu mancau cum trebuie in saptamana dinainte.
Tot pentru dureri menstruale poti sa faci un tratament cu ceai de coada soricelului, acesta regleaza ciclul si reduce efectele menstruatiei.

| Kazimir a răspuns:

@HelloKitty stiai foarte prost.
ibuprofenu e acelasi lucru cu ibalginul (asta e substanta activa pe langa acidul acetilsalicilic)
Iti recomand mai bine sa iei nurofen care e mai ieftin decat ibalginul sau de ce nu, paracetamolul.
Le poti lua fara probleme

| Ancaaa a răspuns:

Da, de ce nu...

| patchouli a răspuns:

Stiam ca ibuprofenul se da pe reteta acum nu stiu cum mai sunt.cel mai bine intreaba la farmaciehappy Si nu are legatura cu varstatongue

| patchouli a răspuns: