Pai...numai tien dieta si fa mai mult sport.nu stiu ce sa zic
chiar nu sunt medic
Nu incepe sa ti se atarne pielea, asta se poate intampla doar dupa varsta de 40-45 de ani, pana atunci nu ai nici o sansa sa se intample asa ceva, doar daca iei steroizi
.
Daca slabesti mult intr-un timp foarte scurt da.De ce? Pielea nu are timp sa se adapteze treptat cu "noua" ta masa(kg), si isi pierde elasticitatea; apar vergeturi, etc.
Apropo...am facut si eu greseala de a incerca retele astea de slabit, drastice. M-am chinuit 2 saptamani, ca in a treia sa vad ca iar am acelasi numar de kg. Cel mai bine e sa slabesti treptat, si sigur; pielea isi pastreaza elasticitatea, iar pe de alta parte, aceste diete cu care faci mai mult greva foamei nu sunt nici sanatoase pentru. organism. Oricum, poti incerca sa te faci cu crema de corp in fiecare seara.
Nu prea ai ce face. Singura posibilitate este sa tii un regim echilibrat, bogat in proteine de buna calitate (carne slaba de vita, peste, lactate degresate) si sa nu slabesti mai mult de 1 kilogram pe saptamana, preferabil chiar mai putin.
De ce sa ti dieta drastica? daca slabesti in timp scurt da pielea poate sa atarne eu am slabit intr-un an jumatate 35 de kg
Nu ştiu ce să zic... vrei să ajungi să zbori dar ţi-e frică de înălţime. Mai bine faci dieta mai puţin drastică şi începi să faci nişte sport
Daca dieta este drastica si slabitul este drastic? Ar fi bine sa slabesti cam 4 kg pe luna, eu asa am facut si chiar daca am peste 45 de ani nu imi atarna pielea asa cum crede cineva pe aici, insa am slabit 20 de kg in 5 luni.
Incearca sa faci mai mult sport ca sa se formeze ceva pe tine. Daca slabesti brusc automat pielea se va lasa si vor aparea vergeturi.Alearga 15 min prin parc sau plimba-te cu rolele si pe picioare nu vei avea vergeturi.