| Doub a întrebat:

Hei. Un om bolnav de psihoza afectiva se mai poate vindeca? Sau pur si simplu tratamentul te tine "intreg"?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Lawliet14 a răspuns:

Te referi la tulburare bipolara? Nu stiu, dar ani de zile s-au cam folosit oamenii cam pe post de cobai, iar acum medicina in acest caz e mai dezvoltata. Sunt medici care sustin ca se trateaza, dar nu stiu daca trebuie abandonat tratamentul. Insa ce conteaza? Daca exista tratament si cu el crizele nu exista deloc sau sunt rare, e o problema? NU! Insa vezi ca fara tratament poate duce la crize severe sau chiar schizofrenie. Eu asa am citit. Sa consume si omega 3 si mancare organica, iar uneori sa mai ia si un calciu. Asta pe langa tratament. Uneori, diagnosticul este pus gresit si nu este vorba de tulburare bipolara ci se simpla manie. Aia sigur se poate vindeca complet. Cauta in engleza, in SUA este o boala destul de intalnita.

7 răspunsuri:
| Dumitru_Stoica_1995 a răspuns:

Pai depinde de persoana la fiecare se comporta altfel si conteaza de organism si ai nevoi si de Religi crede-ma!

| Doub explică (pentru Dumitru_Stoica_1995):

Nu e vorba de mine. In fine, deci... se vindeca sau nu?laughing

| laura842115 a răspuns:

Poate se vindeca poate nu! Ai nevoie de inteligenta ca sa stii

| Doub explică (pentru laura842115):

Ce treaba are inteligenta cu asta?

| Lawliet14 a răspuns (pentru laura842115):

Tocmai, ca cei mai inteligenti oameni au parte de astfel de boli sau poate ca devin foarte inteligenta la stadiul acesta. N-am habar.

| ellegabrielle a răspuns: