anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Mi-a aparut un furuncul si am fost la medic care mi-a dat antibiotice. Sunt alergic la antibiotice, ce sa iau?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Te duci inapoi la medic, ii spui ca esti alergic la antibiotice si el te va testa la un antibiotic cu spectru larg (o cefalosporina de exemplu, care da mai rar reactii alergice). Nu ai cum sa stii ca esti alergic la toate antibioticele, ele sunt medicamente cu structura variata, nu am intalnit niciodata pacienti alergici la toate.

12 răspunsuri:
mlm
| mlm a răspuns:

Buna, uite ceva ce stiu de la bunica mea si functioneaza:
-acoperi furunculul cu coaja de ceapa si il lasi asa 1 zi, ai sa vezi ca a 2 a zi deja toata infectia incepe sa iasa, dar atentie schimba coaja din nou si mai lasa o zi sa iasa si radacina; Sau cu drojdie de bere sa o mananci, dar numai o bucatica mica, sau mai poti folosi tinctiura de galbenele.Bafta.

rroxi44
| rroxi44 a răspuns:

I-ai spus si doctorului acest lucru?
Oricum daca esti intr-adevar alergic (eu sunt) incearca cu homeopatie si acupunctura. Dar nu da rezultate atat de rapide ca antibioticele. Eu am avut furunculoza anul trecut si a durat un timp pana s-a vindecat. Totusi a fost singura solutie.

cristian
| cristian a răspuns:

Ia o ceapa pe care o coci pe jar si aplici cu un plasture pe furuncul.Inaite speli locul cu apa si sapun.

assiris
| assiris a răspuns:

Trebuia spus medicului mai intii despre problema ta cu antibioticele.
In medicina populara se poate trata aplicand peste el o foita de propolis (se ia o bobita de propolis si la cald se face din ea o foita subtire care se aplica acolo. Peste ea se pune o foaie de ceapa coapta pe plita (sau o foaie de tabla pusa pe ochiul de la aragaz. Peste toate un pansament steril si leucoplast sa le tina. Dupa 24 de ore se face toaleta si se reia tratamentul pana la vindecare totala. Sanatate.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Se gaseste in farmacii IHTIOL. este o crema neagra care pusa pe furuncul il "sparge" si iese tot inclusiv radacina. daca nu este copt si pui ihtiol, regreseaza pina la disparitie. du-te de urgenta la farmacie.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Si eu am avut o groaza de furunculi si i-am tratat si cu medicamente si cu injectii si in nici un fel nu am scapat de ei.pana acum de fiecare data i-am strans sau am fost la doctor si mi-a facut incizie(cel mai urat si anevoios tratament0. cel mai ok este sa pui crema neagra si gata.winking

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

In primul rand nu poti fi alergic la toate antibioticele esti alergic la o anumita gama cum ar fi penicilina si derivate sau la cefalexin si derivate.In cazul asta trebuie sa ajungi la medic sa-ti faci un test argologic. Ulterior medicul va stii ce antibiotice se afla pe lista neagra. Cere-i medicului sa-ti preleveze un exudat din gat ca sa afle ce stafilococ produce furunculul. Astfel ii va fi foarte usor sa te trateze corespunzator. Daca nu te duci la medic nu te vei trata niciodata furunculoza e o boala care se trateaza numai cu antibiotice. Daca medicul constata ca nu exista un antibiotic disponibil te va trimite la Institutul Cantacuzino din Bucuresti unde ti se va face un autovaccin. Ti se recolteaza o monstra de sange din care fac un vaccin si te inteapa in mana o data si scapi.Sanatate multa si nu mai fugi de medic. Dar cauta un medic bun si care sa asculte ce vrei tu.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Am observat ca nu numai mie mi s-a intamplat asta ci si voua. Acum o luna aproximativ pe fesa aveam un fel de cosulet micut, iar acum o saptamana a inceput sa ma doara, formanduse treptat treptat intr-un furuncur dureros si tare.Eu am mai patit-o acum vreo 6 ani si stiu ca mi-a trecut cu violet digentiana(de la farmacie). asa ca am luat dimineata si am pus violet acolo, bineintles ma durea ingrozitor dar cu un betisor cu vata am aplicat violet pe furuncur.Seara, am incercat sa strang putin d el si a iesit sange inchis la inceput putin lichid galbui si iar sange, ma durea dar parca era mai bine, nu mai simteam nodulu ala mare si tare acolo.Acum ma mai doar putin si voi continua sa ma dau cu violet.



SOLUTIE PT FURUNCUR, va recomand cu incredere VIOLET DIGENTIANA.Incercati, rezultatele se vad in mazim o zi doua, puteti aplica dimineata si seara, aveti grija ca poate pata hainele.Vindecare rapida!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Drojdie de bere /furunculoza

| sheeva a răspuns:

Si mie mi-a aparut si la fel am facut si eu.Am intrat pe net sa vad lumea ce-a facut...eu nu sunt alergica la antibiotice dar cu toate ca am luat, nu mi-a trecut nici pe departe...sunt multi carora nu le trec cu antibiotice. Problema este ca daca stai mult fara sa faci nimic (ca mine) dai in altele. Mie a trebuit sa mi-l incizeze. Asta s-a intamplat acum o luna si pana si in ziua de azi ma duc la pansat, mese si alte prostii. Nu vreau sa te sperii. Nu e mare chestie. Suna mai rau decat e...asa ca eu zic sa te duci direct la un medic chirurg(Decat pentru un consult in prima faza) si sa vezi daca e cazul sa-l incizeze, daca nu o sa-ti prescrie ceva. Doctorii de familie nu fac prea mare lucru (experienta)winking Multa sanatate, sa vii cu vesti bunewinking

Alte răspunsuri
| Emilia_Iuliana_1983 a răspuns:

Nu iti trece am luat si eu pana la urama am ajuns la incizie dar mie mi a aparut altul si incerc asa sa vad ce pot face cu ceapa cu altele sper sa treaca