anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Mi-a aparut un furuncul si am fost la medic care mi-a dat antibiotice. Sunt alergic la antibiotice, ce sa iau?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Te duci inapoi la medic, ii spui ca esti alergic la antibiotice si el te va testa la un antibiotic cu spectru larg (o cefalosporina de exemplu, care da mai rar reactii alergice). Nu ai cum sa stii ca esti alergic la toate antibioticele, ele sunt medicamente cu structura variata, nu am intalnit niciodata pacienti alergici la toate.

12 răspunsuri:
mlm
| mlm a răspuns:

Buna, uite ceva ce stiu de la bunica mea si functioneaza:
-acoperi furunculul cu coaja de ceapa si il lasi asa 1 zi, ai sa vezi ca a 2 a zi deja toata infectia incepe sa iasa, dar atentie schimba coaja din nou si mai lasa o zi sa iasa si radacina; Sau cu drojdie de bere sa o mananci, dar numai o bucatica mica, sau mai poti folosi tinctiura de galbenele.Bafta.

rroxi44
| rroxi44 a răspuns:

I-ai spus si doctorului acest lucru?
Oricum daca esti intr-adevar alergic (eu sunt) incearca cu homeopatie si acupunctura. Dar nu da rezultate atat de rapide ca antibioticele. Eu am avut furunculoza anul trecut si a durat un timp pana s-a vindecat. Totusi a fost singura solutie.

cristian
| cristian a răspuns:

Ia o ceapa pe care o coci pe jar si aplici cu un plasture pe furuncul.Inaite speli locul cu apa si sapun.

assiris
| assiris a răspuns:

Trebuia spus medicului mai intii despre problema ta cu antibioticele.