| Cristiggg4 a întrebat:


Problema mea este faptul ca eu din nastere, dintr-o mostenire genetica de la bunica mea cum spun toate rudele mele m-am nascut fara sa aud cu urechea dreapta, parca medicii cand eram mic spuneau faptul ca nu am ce face. Bine, nu este o mare problema, cu urechea stanga aud foarte bine si ma descurc. Credeti ca as mai avea o sansa sa-mi "repar" urechea dreaptă sa aud cu ea daca este mostenire genetica?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut, nu sunt medic şi nu pot să-ţi spun dacă vei auzi sau nu cu urechea dreaptă. Medicii din România nu sunt aşa experţi ca cei din Turci sau Italia. Poate doar peste hotare cât de cât să rezolvi problema asta.Multă sănătate! happy

| slayer09 a răspuns:

Parerea mea este in felul urmator: daca nu ai vreo problema in auz si totul e ok, eu zic sa fii multumit asa cum te-ai nascut. Dar daca ti se ofera sansa sa poti face vreo operatie ceva si sa ai posibilitatea sa iti recapeti auzul, fa-o, daca nu, important este sa nu devina un complex si sa fii suparat pentru urechea ta si sa nu te mai poti bucura de viata pentru ca nu auzi cu urechea aia. Si inca ceva: nu spune nimanui ca nu auzi cu o ureche, mai ales colegilor si celor de varsta cu tine, fa-o sa fie secretul tau, al tau cu tine insuti, si vei vedea cata bucurie iti va aduce acea ureche.

| minrest a răspuns: