| Lawerence a întrebat:

Salut TPU!
Stie cineva daca si unde pot sa imi fac abonament la un telefon chiar daca nu sunt angajat? Sunt student, am bursa si din acea bursa pot achita luna de luna telefonul. In schimb dorinta mea este una mare, as dori un abonament la un iPhone 12 (am nevoie pentru hobby ul meu de o camera performanta) si nu stiu daca si unde pot face un asemenea abonament.

3 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Procedezi simplu: nu cumperi abonament cu telefon impreuna!
Un astfel de abonament poti face la Digi cu 5 euro lunar, iar tu iti cumperi un telefon bun de oriunde vrei (poate fi si de mana a 2-a, mult mai ieftin decat unul nou).
Eu personal folosesc un telefon simplu (cu butoane) + o camera cu 12Mpx (care se poate cumpara sub 200 euro, nou) si am participat la multe evenimente media facute cu ea. happy

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Mergi personal la Vodafone sau Orange si intreaba i pe ei ce conditii au, dar tu ai pretentii nu glumă vrei iphone si esti pîine in buzunare adica saracie mai pe româneste, cît crezi ca vei mai lua bursa de la scoală 100 de ani? Si daca te bagi la rate deunde platesti? Ca un telefon ca ăla sare de 2000 de lei usor, sa ca lasa mofturile si bucura te de ce telefon ai, iar cand ai servici din banii tai i ati ce telefoane vrei, nu cred ca vor accepta firmele de telefonie sa i ei in rate asa ceva, plus ca sa i ei in rate tu trebuie sa achiti pe loc jumatate din telefon, altfel nu il i ei. Un telefon cum vrei tu costă 3700 lei, 37 milioane, esti nebun nuglumă sa dai banii ăstia pe un telefon care il poti pierde, ti l fură la scoala il spargi, nu merită.

| GabiDumitrescu a răspuns: