| Funroy a întrebat:

Mi am facut seara trecuta abonament de Nerflix pe smart tv-ul meu.Problema este ca nu stiu de ce mi s-a facut pe alt mail pe care nu il detin si nu am auzit de el, eu introducand doar datele de pe card in aplicatie.Nu stiu cum am introdus eu alt mail sau ce am facut si va rog sa nu ma intrebati......intrebarea estetongueot lua legatura cu cei de la Netflix sa renunt la plata de pe cardul meu? Nu vreau sa platesc pentru alt mailhappy multumesc,

Răspuns Câştigător
| Ora de net a răspuns:

Cel mai probabil Netflix ti-a facut un email de auto back-up (in caz de urgenta), nu uita ca uneori si Facebook face asta (nu stiu daca mai face in 2017), sugerez foarte mult sa il notezi undeva sau sa-l tii minte, este important in caz de piraterie sau alte chestii.

5 răspunsuri:
| darkhell217 a răspuns:

Incearca sa ii contactezi pe https://media.netflix.com/en/contact-us poate te ajuta, desi, asa e normal sa o faca

| Funroy explică (pentru Ora de net):

Cel mai probabil...chestia este ca mi-am cumparat Smart Tv-ul cu o luna in urma si atunci intrasem pe Netflix sa vad cum sta treaba cu contul si cu pretul si facusem toti pasii pana ajunsesem la datele de pe card.Iar acum 2 seri cand am vrut sa imi fac contul am intrat iarasi pe Netflix si m-a dat direct la metoda de plata, fara sa mai introduc nicio parola sau email

| Funroy explică (pentru darkhell217):

Mersi,am rezolvat problema happy

Răspuns utilizator avertizat
| Ora de net a răspuns:

Buna,

Te incurajam sa-i contactezi direct pe cei de la Netflix prin formularul https://media.netflix.com/en/contact-us