| SaveTheNature a întrebat:

SERIOASA! Va rog sa imi dati niste. sfaturi, pareri.-mai ales cei care se pricep si la PSIHOLOGIE. E foarte important pentru mine sa stiu parerea voastra!
Sunt plecat in strainatate cam de 5 ani. Toti membrii familiei (7 la numar) suntem in strainatate. Prietenii mei din Romania majoritatea sunt plecati
Intrebarea este: De ce atunci cand ma intorc in Romania ma umplu de fericire, radiez de fericire, ma umplu de fericire, chiar si atunci cand am stat 6 7 luni in tara, ramanand chel de bani, dar fericit. Ce pot face sa raman in tara? Sa nu mai trebuiasca sa plec.Sa raman in Romania. Unde simt fericirea.Nu pot spune ca acum sunt trist. Dar in Romania ma simt, fericit, acasa. iubit, implinit, linistit? Care poate fi explicatia acestor simtaminte?
Trebuie sa spun ca aici lucrez ca Tehnician Topograf- pe un salariu frumusel. Si in Romania am muncit anul trecut pe un salariu de 9 milioane ca Operator telefonic. Material vorbind salariile difera de la cer la pamant-insa-- aici su un salariu de aproape 2000 de lire sterline.-nu ma simt atat de fericit cum ma simteam in Romania cu 9 milioane.(cam 6 luni) De ce sunt atat de sec cand vine vorba de material, atat de respingator fata de material. Si atat de atras de copacii din Romania, de cainii de acolo, de cersetorii nostri, de batranii nostri, de romani, de blocuri, de saraci, fitzosi, vanzatori, gardieni, politisti etc si de TOT ce are Romania.Mai este cineva ca mine pe aici? -asa ciudat?
Multumesc anticipat pentru sfaturi, pareri si sugestii.Si multumesc pentru intelegere!

17 răspunsuri:
| Hombre a răspuns:

Unii spun ca "tara mea e acolo unde traiesc mai bine" altii din contra, ai probleme de adaptare, esti prea atasat de ţărâna unde te-ai nascut si bine zice Harciog, inca nu ai invatat sa zbori bine si poate ca nu o sa inveti niciodata, mai bine pentru tine sa revii langa cuib daca partea materiala este sub simţăminte.

| harciog a răspuns: