| Meme10Memu a întrebat:

Cat de mult ar fi evoluat medicina daca nu s-ar fi aruncat sume mari de bani pe teoria evolutiei si pe misiuni pe alte planete? Ar mai fi murit atat de multi oameni in spitale si pe strazi?

| Alverto a răspuns:

Mult, dar trebuia și trebuie să descoperim unviersul acesta pentru cunoaștere, daca nu noi... Urmașii nostri

| Meme10Memu explică (pentru Alverto):

Descoperirea universului e trimitere la moarte sigura in cosmos pa alte planete a urmatoarelor generatii. Acea licarire indepartata a planetei Marte e amagitoare precum un diamant ce straluceste ademenitor in bataia razelor de la Soare.

| Alverto a răspuns (pentru Meme10Memu):

Da, îmi dau seama după cum scrii

| Meme10Memu explică (pentru Alverto):

Dumnezeu a facut licarirea planetei Marte doar pentru a fi admirata si nu pentru a o atinge cu mana.

| NuCitescNotificari a răspuns:

Interesanta intrebare. A fost de curand o emisiune la tv cu academicianul Victor Voicu care spunea ca, daca omul n-ar fi investit in arme(de tot felul) si ar fi investit in medicina, existau vaccinuri pentru toate bolile si oamenii n-ar mai fi murit de boli banale(raceala, rujeola etc)

| Apokales a răspuns:

Cat de multe vieti ar fi fost slavate daca nu se alocau sume importante de bani pentru cultele religioase?
Asta-i o alta intrebare destul de interesanta, nu crezi?

| Alverto a răspuns (pentru Meme10Memu):

Ești vai de tine, tu chiar vrei sa aduci in discuție religia?

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu atat de mult cat ar fi evoluat daca nu ne tragea religia in spate mereu

| Wr3nch a răspuns:

Din pacate teoria evolutiei e reala si dovedita de mii de studii. Pentru biblie nu se poate zice la fel.

| Meme10Memu explică (pentru NuCitescNotificari):

Daca luam in calcul cat rau face teoria evolutiei. Cel ce se crede superior ucide sistematic pe cel care a ramas putin in urma. Teoria evolutiei alimenteaza razboaiele comerciale si militare unde sunt folosite armele cu tehnologie inalta. Daca nu ar fi razboaie nu ar avea unde sa se foloseasca atata armament. Iata o parte intunecata a stiintei pe care majoritatea oamenilor o ignora. Multe inovatii tehnologice au fost facute plecand de la conflictele militare.

| Meme10Memu explică (pentru Wr3nch):

Nu e dovedita nici o teorie a evolutiei. Sunt in joc interese precum traficul de arme.

| Wr3nch a răspuns (pentru Meme10Memu):

? laughing Incep sa cred ca tu postezi doar ca sa ai pe cine sa contrazicilaughing

| Meme10Memu explică (pentru suntserios):

Cele doua razboaie mondiale au fost intensificate de teoria evolutionista. In cele doua razboaie au murit cat in sute de ani de religie. Mai mult decat in timpul inchizitiei.

| Meme10Memu explică (pentru Alverto):

Vai de cei care au capul gol. Cine crede in Dumnezeu are capul plin cu raspunsuri in timp ce cei care stau cu botul pe labe privind la stiinta au capul gol plin de intrebari fara raspunsuri.

| Meme10Memu explică (pentru Apokales):

Te referi la religia falsa. Acela e alt capitol descris cu lux de amanunte in Biblie.

| Apokales a răspuns (pentru Meme10Memu):

Ma refer la B.O.R. in special. Cate vieti s-ar fi salvat daca nu s-ar fi oferit bani bisericii de catre stat si crestini si daca acestia s-ar fi alocat in cauze sociale, spitale, infrastructura etc?

| T0T a răspuns:

Teoria evoluției merge mână în mână cu biologia de bază (eu am avut-o în manualul de gimnazială). Nu ai cum să te numești medic și să nu o înțelegi. Dacă nu ar merita banii pentru cunoaștere? Eu cred că ar merita. Cunoașterea salvează și ușurează viețile oamenilor. Chiar și călătoriile astea ne mai spun câte ceva despre univers, ca mulți să nege doar pentru că așa simt.

| Andrei200202 a răspuns:

Lasă că avem noroc de biserici că compensează. Nici nu existau spitale cand existau biserici. Oamenii sunt interesanți

Progresul medical este direct proportional cu nivelul de acuratete a intelegerii fenomenelor biologice.
In absenta unei cunostinte biologice, oricat de minora ar fi ea, progresul medical nu poate decat sa se reduca sau in cel mai bun caz sa ramana neschimbat.

Trebuie sa fii incontestabil un mare dobitoc pentru a sustine ca medicina ar progresa mai rapid daca ar fi privata de informatii esentiale.

Aceeasi logica cretina cu a sustine ca am mai multe sanse sa devin un pianist de exceptie daca nu exersez deloc la pian fata de cazul in care as exersa.
Sau ca am mai multe sanse sa iau un examen daca nu invat nimic decat daca ma apuc sa invat. Gandirea aceasta fiind probabil principalul motiv pentru care nu ai reusit sa termini scoala primara.
Sau, in cazul nefericit in care ai terminat nu pot decat sa imi cer scuze si sa revin la vorba lui Traian Basescu:
"Scoala scoate tampiti!"

Pentru cazul in care postarea imi va fi eliminata:

| JicaContra a răspuns:

EVIDENT ca pe descoperiri stiintifice se da FOARTE putin din banii aruncati pe restul, chiar programul spatial a fost salvat de caderea cortinei de fier, pentru ca atunci s-au unit rusii cu americanii... chiar putin dupa ce s-a pus intrebarea (de catre politicieni) "nu mai suntem in concurenta cu rusii, de ce mai bagam bani in programul spatial?"

asa ca URA PE CARE O AI TU FATA DE STIINTA, nu tine aici, pentru ca in schimb in biserica SE BAGA BANI IN DRACI si INTOTDEAUNA S-AU BAGAT BANI IN DRACI, catedrala NEFOLOSITOARE a asa zisei "mantuiri" a neamului a costat sute de milioane de euro, in schimb in spitale veneau pacientii cu, consumabile medicale de acasa, asa putini bani aveau spitalele, acum, cu virusul asta s-au bagat ceva mai multi bani, dar TOT insuficient!

| Alverto a răspuns (pentru Meme10Memu):

Vorbești serios fratelo? Deci ești mândru? Mândria e un păcat dacă nu știai, și cică ești ortodox. Ai naiba voi ce inteligenți mai vă dați

| Meme10Memu explică (pentru JicaContra):

Eu nu am ura fata de stiinta corecta care presupune cautarea unde trebuie si ce trebuie sa se caute. Daca cauta moraciuni, mortaciuni "gaseste". Teoria evolutionista e o mortaciune sub forma de miraj adica o inchipuire.

In Biblie este incurajata stiinta, cunoasterea dar in sensul si directia corecta.

| Meme10Memu explică (pentru Inferno):

De ce sa ti-o elimine? Te simti cu musca pe caciula?

| Meme10Memu explică (pentru Inferno):

Raspunde corect la intrebare si fara ocolisuri.

| Meme10Memu explică (pentru Andrei200202):

Trateaza una si da de alta adica de teoria evolutionista.

| Meme10Memu explică (pentru T0T):

Cum tratezi pe cineva cu teoria evolutiei? Calatoriile despre care vorbesti semana cu cineva care isi da drumul in gol de la mare inaltime fara nici o parasuta sau mijloc de salvare.

| Meme10Memu explică (pentru Apokales):

Citeste Apocalipsa 17, 18 si acolo vei cedea ce e B.O.R. B.O.R. face parte din aceeasi grupare impreuna cu teoria evolutiei si cu misiunile pe alte planete. Sunt incluse in acelasi pachet.

| doctorandus a răspuns (pentru Inferno):

Corect: rezistenta la antibiotice este o dovada pentru teoria evolutiei. Cine neaga asta n-are toate tiglele pe casa.

| Apokales a răspuns (pentru Meme10Memu):

N-am sa citesc, spune-mi, te rog, ideea de baza, convingerile tale si raspunde-mi la intrebarea: "Cunoasterea este o resursa inepuizabila ce aduce bani la buget, religia ce aduce?".