| FlorinAlpha a întrebat:

Am o problema cu tv-ul,nu mai merge sa mă uit pe YouTube sau google îmi spune că nu sunt conectate la rețea,dar eu sunt și Netflixul merge, îmi poate explica cineva ce este de făcut?

5 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Este conectat prin cablu de internet sau prin wifi?

| NLS a răspuns:

Ai incercat sa faci un update celor doua aplicatii?

| Alexandrurethi a răspuns:

Puteți încerca să faceți update la softul televizorului, să redeschideți aplicația(Pe LG țineți apăsat butonul de acasă, pe altele nu știu) sau puteți reseta televizorul la setările din fabrică

| dge18 a răspuns:

Încearcă să îți reinstalezi aplicatia YouTube. După o să îți meargă. Se mai întâmplă chestii de genul din cauză că YouTube face update-uri foarte dese și televizorul nu este ca telefonul, intră în bug uri.

| Marian_Angheluta_1991 a răspuns:

Ai găsit rezolvare? ca actualizare nu poți sa faci la tv, ca de aceeași problemă neconectat la rețea.