anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Pe data de 12.07 mi-am făcut un abonament la Telekom, mai exact abonamentul mobil 5 fara contract, care era de 32 de lei pe lună. Pe data de 19.07 mi-a venit prima factura care supriza era de 136 de lei, cam 3 luni de plata într-o săptămână, acest lucru fiind din cauză că am vorbit peste minutele internaționale alocate, mi s-a spus că am vorbit 56 de minute internaționale dar când am făcut contractul mi s-a spus că voi avea 100 de minute, însă operatorii mi-au spus că de fapt avea 22 minute. Asta fiind greșeală lor fiindcă când am făcut abonamentul m-au informat gresit, acum toată treabă bate pasul pe loc, nimeni nu face nimic toți mă trimit de la un operator la altul, am făcut și o sesizare care nu știu dacă a ajuns sau nu la Bucuresti, cei din magazin zic da cei de la București zic nu. O bătaie de joc. As vrea sa mă ajutați cu niste idei, ce sa fac, dacă cuiva i s-a întâmplat sau cunoaște ce as putea sa incerc sa fac as fi foarte bucuros, plus că data de facturare e de 02.08.

Răspuns Câştigător
| sierra1 a răspuns:

Cred că fiind prima lună de abonament şi incompletă (7 zile din 31) adica abonament în data de 12 şi factura în 19 ai doar o fracţiune din oferta de 100 minute internaţionale adică 7/31 din cele 100 minute.

2 răspunsuri:
| Nemes_Dan_1995 a răspuns:

E cam 3 euro /minut cost suplimentar stiu si eu am avut pe Orange contract de 32 de lei lunar si imi venea 120 de lei pe luna. Sfatul meu e sa treci pe cartela normala care ai pana la 100 gb pe luna la 28 de lei?

suntserios
| suntserios a răspuns:

Dacă ești sigur ca e greșeală lor faci o reclamație la OPC