| Adrian95s a întrebat:

am o problema legata de cartela Vodafone.
Deci, mi-am cumparat alt telefon de curand si nu primesc setarile de configurare al telefonului sa pot umbla pe net...
primesc mesajul de informare de la ei in care scrie asa: |"Configureaza telefonul pentru serviciul tau preferat.Ca sa-l poti folosi VEI PRIMI SMS CU SETARILE.alege salvare sau instalare, opreste si reporneste telefonul."|
Dar dupa mesajul asta nu primesc nici-o setare pe care sa o salvez sau sa o instalez...(am salvat si mesajul de informare).
Metionez ca telefonul se numeste: Prestigio MultiPhone 4020 duo.
Am intrat si pe siteul lor oficial pe calculator si am incercat sa trimit setarile de acolo si tot la fel mi se intampla.
Multumesc celor ce au avut rabdarea sa citeasca "lista" mea happy
Cine stie care poate fi problema... Funda

Răspuns Câştigător
| DenisIonut01 a răspuns:

Ori iti faci singur setarea de aici http://www.androider.ro/......smote-2110

sau sa incerci asta " Setarile depind de tipul cartelei. Daca ai o cartela sau un abonament de date cu modem, setarile sunt urmatoarele:



Menu – Settings – Wireless & networks – More – Mobile Networks – Access Point Names – Apasam Menu – New APN
•Name: Mobile Internet
•APN: internet.vodafone.ro
•User Name: internet.vodafone.ro
•Password: Vodafone
•APN type: default

Apasam Menu – Save

Menu – Settings – Wireless & networks – More – Mobile Network si bifam Data Enabled



Daca ai o cartela sau un abonament de voce cu internet inclus, setarile sunt:



Menu – Settings – Wireless & networks – More – Mobile Networks – Access Point Names – Apasam Menu – New APN
•Name: Live
•APN: live.vodafone.com
•User Name: live
•Password: Vodafone
•APN type: default

Apasam Menu – Save

Menu – Settings – Wireless & networks – More – Mobile Network si bifam Data Enabled
" Daca nu te descurci du-te la un reprezentant Vodafone.

1 răspuns:
| Rareshsh a răspuns:

Incearca sa te duci la cel mai apropiat magazin Vodafone si sa le spui chestia asta. Poate fi o problema de download