Da, se întâmplă destul de des ca Vodafone (sau alte companii de telefonie) să sune repetat, mai ales dacă ești client sau ai fost cândva. De obicei, e vorba de oferte promoționale, upgrade la abonament, sau pachete noi de servicii. Mulți oameni aleg să nu răspundă tocmai din acest motiv — pentru că e deranjant sau nu îi interesează ce au de oferit.
Dacă te deranjează frecvent, poți cere să fii scos din baza lor de date de marketing sau poți bloca numerele respective. Unii folosesc și aplicații care filtrează apelurile de tip spam.
Dacă te referi că te sună repetat,dar nu în aceași zi, s-a întâmplat ca Vodafone să-i sune de mai multe ori pe ai mei, dar nu în aceeași zi, i-a sunat în aceeași zi părinți mei să-i întrebe dacă vrea să facă abonament la ei, prima dată l-a sunat pe tata, după vreo 1 minut sau 2 minute a sunat-o pe mama, pe amândoi i-a întrebat dacă vrea să facă abonament la Vodafone
Haha, toate companiile de telefoane fac asta. Acum nu le mai raspund daca recunosc numarul. Ba vreo doua am si blocat dupa cum zici, au inceput cu oferta la abonament.