| alexstar_1336 a întrebat:

m-am gandit sa incep sa invat limbajul trupului, ceva carti? puteti sa imi recomandati ceva?

6 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Cartile, impreuna cu cursurile aferente prin care sa inveti intr-adevar, sunt rare si scumpe. De obicei sunt accesibile doar prin cadru organizat, cu numar restrans de cursanti selectati.

Cartile de serie, care povestesc despre limbajul trupului, sunt ca medicamentele minune pentru slabit: dai banii, dar tu vei fi gasit de vina daca n-ai reusit sa slabesti.

| Clorox a răspuns (pentru Bula):

Ai dreptate, sunt al naibii de scumpe, mai ales cele originale si functionale happy

| CuriousStuff a răspuns:

Sunt o multime de carti care explica tot ce trebuie sa stii despre limbajul trupului, problema e ca si ala se interpreteaza intr-un context, si fara o facultate de psihologie sau cativa ani de studiu individual nu o sa poti citit asa, instinctual, oamenii. E greu si solicitant sa fii atent la toate gesturile lor, de obicei facand asta ii ignori complet si habar nu ai ce au vorbit cu tine. Dar poti sa incerci. Nu e cine stie ce stiinta, majoritatea cartilor pe acest subiect ating punctele cele mai importante, dar cum ti-am zis, trebuie si intrepretate, un singur gest nu inseamna neaparat ca o persoana minte... Nici macar 2-3-4 gesturi asociate nu inseamna neaparat ca persoana minte. Aici intervine experienta... Poti sa incerci, oricum.
Bafta.

| alexstar_1336 explică (pentru CuriousStuff):

Pai uite cum sta treaba, vorbesc cu o fata de ceva timp, si ea ma citeste foarte bine, adica stie chestile astea "principale" cum ai zis tu, stiu ca e foarte greu sa stii tot si iti trebuie si scoala, dar eu vreau sa stiu in mare parte, generalul daca ma intelegi

| Clorox a răspuns: