Corect se scrie "îmbarcare". De ce scrii cu litere mari?
Au chat si poti vorbi direct cu un agent
https://www.wizzair.com/ro-ro/centru-de-ajutor/contactati-ne
Verifica datele introduse si data de expirare a documentelor de identificare.
Mai e posibil sa nu aiba locuri.
Companiile aeriene vand cu 10% mai multe bilete decat au locuri. Daca s-a dat drumu la check in, probabil asta e problema.
La cumpărarea biletului nu cer documente de identitate, doar nume și prenume. După cumpărarea biletelor am mai adăugat Priority sperând ca se schimbă situația. Nimic tot la fel PERMISUL DE INBARCARE NU ESTE VALID. La dus București-Venezia unul dintre bilete nu este valid.
La întors sunt OK
Contacteaza-i cat mai repede si intreaba-i care e problema.
De pe ce site ai cumparat biletele? Agentie sau direct la compania aeriana?
Am cumpărat biletele direct și aplicația Wizzaer.la telefonul cel au public ori număr momentan inactiv ori număr inexistent.
Corect se scrie "îmbarcare". De ce scrii cu litere mari?
Au chat si poti vorbi direct cu un agent
https://www.wizzair.com/ro-ro/centru-de-ajutor/contactati-ne
Ai verificat datele introduse? Toate. Persoana are deja 18 ani impliniti? Nu tine figura cu "peste 2 zile".
Toate datele sunt corecte, persoanele sunt majore. Doar la dus sunt probleme cum unul dintre permise de INBARCARE. Am adăugat suplimentar Priority dar nu s-a schimbat situația. Îmi apare pe bilet suplimentul cu Priority dar tot invalid e permisul de INBARCARE.
DaciaRomania întreabă:
LisaJulie întreabă: