| SorinMarius a întrebat:

Dacă am făcut o rezervare cu plata în avans pe Booking, iar apoi m-a contactat proprietarul sa anulez pe motiv " preturile nu sunt pentru acea perioada", iar eu am refuzat anularea, poate sa o facă el fără confirmarea mea?
Dar sa-mi ceara taxe suplimentare?

4 răspunsuri:
| Vântulalb a răspuns:

Poate sa-ti ceara pretul actual. Dar tu poti penaliza Booking-ul pentru informatii false.

| mihai69 a răspuns:

Ia imediat legătura cu Booking și spune-le despre asta. Vor avea ei grijă ca proprietarul să-și respecte oferta.
Deși, în astfel de cazuri, eu unul aș opta mai degrabă pentru recuperarea banilor și alegerea unei cu totul alte cazări.
La un astfel de proprietar nu aș avea curaj să mai stau.

| Lizuca1234 a răspuns:

Iei legatura cu booking. daca proprietarul te-a contactat si ti-a vorbit astfel, eu iti recomand sa nu te mai cazezi la el. este neserios.

Bula
| Bula a răspuns:

Daca ai facut doar rezervare, fara plata, atunci proprietarul poate sa-si schimbe pretul, comunicandu-ti modificarea. Este absolut normal.
Insa, daca ai platit deja anticipat costul serviciilor, atunci proprietarul ti-a folosit deja banii si este obligat sa te serveasca integral, fara sa mai ceara bani suplimentari! In acest caz, daca tu renunti, trebuie sa-ti returneze banii, cu dobanzile de intarziere si despagubire impreuna. Pentru asta trebuie sa anunti Booking despre incident, ei fiind intermediarii raspunzatori pentru tranzactie.