| BitzBitzu a întrebat:

Buna ziua, a facut cineva din familie o rezervare pe booking la un hotel din graba, a si facut plata si vrem sa anulam si el a sunat la banca sa blocheze cardul sa nu se faca plata si s-a facut ca ala de la banca nu stiu ce a inteles si chestia e ca au zis ca e nerambursabil si ca anularea este egala cu suma totala a cazarii … Mi se pare aberant si a trimis mail la booking si au zis ca incearca sa remedieze probema si vor reveniicu un mesaaj, este posibil sa nu rezolvam…?

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pe booking sunt foarte clare conditiile de rezervarea.

Ca ai facut rezervarea din greseala e strict vina ta... banii ii recuperezi doar daca e cineva de la hotelul ala binevoitor., dar nu au nicio obligatie fata de tine

| Holiday a răspuns:

Da, este posibil sa nu rezolvi. Cand faci rezervarea scrie clar daca e nerambursabil, rambursabil pana la o anumita data, sau rambursabil partial. Deci nu poti invoca faptul ca nu ai stiut. Iar prostia se plateste, asta e. Nu e deloc aberant. Acum depinde doar de cel unde ai facut rezervarea, daca accepta, sau nu, rambursarea integrala, sau partiala.

| BitzBitzu explică (pentru Holiday):

Multumesc,mai e si un hotel de toata jena daca era unu mai de lux mai intelegeam

| AmandinaDragan a răspuns:

Ai pierdut banii.

| BitzBitzu explică (pentru AmandinaDragan):

E ciudat ca a sunat la banca sa blocheze cardul si nu a fost blocat a luat bookingu pana la urma banii, trebuie mers pama la banca dar nu cred ca putem face ceva