|

Intrebare pentru cei care se descurca cu booking.com:

Azi am tot incercat sa rezerv un apartament pe booking.com la Constanta. Problema e ca la informatii zicea ca pot plati cand ajung (fara card/ paypal etc), dar cand am incercat sa finalizez imi spunea ca am folosit un card invalid, sau ceva de genu. Am zis sa pun suma respectiva pe card, atunci. Acelasi lucru s-a intamplat...

Notez ca am folosit un card de debit.

Dupa toate acestea, m-am gandit sa anulez finalizarea si sa caut altundeva, insa nu am gasit nicio optiune sa,, anulez finalizarea". Am incercat sa ma intorc la pagina principala unde a aparut in coltul de dreapta sus o bara care ma incuraja sa continui procedura. Dand "X" pe ea nu ajuta deloc, intrucat aceiasi bara inca apare pe booking si mesaje care imi aduc aminte de rezervare inca imi sunt trimise pe mail.

Acum, intrebarea mea este urmatoarea. Cum fac sa anulez aceasta finalizare (stiind ca plata inca nu a fost efectuata din cauza motivului mentionat anterior)? De asemenea, care ar putea fi solutia ca totusi sa pot reusi sa duc rezervarea la final?

Multumesc si dau funda.

3 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

E un „defect" al lor: dacă nu termini o rezervare te tot pistonează cu mesaje ca să te convingă. De anulat, nu ai ce să anulezi dacă nu ai finalizat rezervarea.
Deși au multe cazări care nu solicită card pentru rezervare, sistemul lor tot trebuie să „vadă" un card valid atașat contului tău. Cardul trebuie să fie de credit.

2 răspunsuri:
| a răspuns:

Pai nu ai ce sa anulezi atat timp cat rezervarea nu a fost confirmata

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mergi la rezervari si de acolo o anulezi, daca asta vrei. Mai e varianta in care sa incerci sa scoti cardul si sa-l pui din nou daca vrei sa iti pastrezi rezervarea. Daca nu te descurci, contacteaza proprietarul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează